Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Do it for safety!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, firma Adsystem stworzyła nową marką “Do it for safety”, która będzie oferowała produkty producenta w połączeniu z systemami do dezynfekcji. Oferta obejmuje szeroki wybór produktów i akcesoriów, które pozwolą firmom chronić personel i klientów  przed zarazkami przenoszonymi na dłoniach. Dodatkowo każde urządzenie można spersonalizować według potrzeb, umieszczając na nich dowolną treść, którą może być instrukcja użytkowania, grafika lub tekst. Akcesoria do dezynfekcji dostępne są w wielu rozmiarach, od niewielkich bezdotykowych dozowników, po gotowe punkty obsługi. Ponadto, firma oferuje nie tylko sprzęt do dezynfekcji, czy przegrody ochronne i osłony z pleksi na ladę, ale też dodatkowe akcesoria, takie jak: termometr na podczerwień do wykonywania szybkiego pomiaru temperatury, czy maseczki z własnym nadrukiem, które można wykorzystać jako element brandingu i promocji firmy. Najnowszym rozwiązaniem z portfolio to PureAir Lightbox, który jest połączeniem sterylizatora powietrza i nośnika reklamy

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama