Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Do it for safety!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, firma Adsystem stworzyła nową marką “Do it for safety”, która będzie oferowała produkty producenta w połączeniu z systemami do dezynfekcji. Oferta obejmuje szeroki wybór produktów i akcesoriów, które pozwolą firmom chronić personel i klientów  przed zarazkami przenoszonymi na dłoniach. Dodatkowo każde urządzenie można spersonalizować według potrzeb, umieszczając na nich dowolną treść, którą może być instrukcja użytkowania, grafika lub tekst. Akcesoria do dezynfekcji dostępne są w wielu rozmiarach, od niewielkich bezdotykowych dozowników, po gotowe punkty obsługi. Ponadto, firma oferuje nie tylko sprzęt do dezynfekcji, czy przegrody ochronne i osłony z pleksi na ladę, ale też dodatkowe akcesoria, takie jak: termometr na podczerwień do wykonywania szybkiego pomiaru temperatury, czy maseczki z własnym nadrukiem, które można wykorzystać jako element brandingu i promocji firmy. Najnowszym rozwiązaniem z portfolio to PureAir Lightbox, który jest połączeniem sterylizatora powietrza i nośnika reklamy

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama