Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Do it for safety!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, firma Adsystem stworzyła nową marką “Do it for safety”, która będzie oferowała produkty producenta w połączeniu z systemami do dezynfekcji. Oferta obejmuje szeroki wybór produktów i akcesoriów, które pozwolą firmom chronić personel i klientów  przed zarazkami przenoszonymi na dłoniach. Dodatkowo każde urządzenie można spersonalizować według potrzeb, umieszczając na nich dowolną treść, którą może być instrukcja użytkowania, grafika lub tekst. Akcesoria do dezynfekcji dostępne są w wielu rozmiarach, od niewielkich bezdotykowych dozowników, po gotowe punkty obsługi. Ponadto, firma oferuje nie tylko sprzęt do dezynfekcji, czy przegrody ochronne i osłony z pleksi na ladę, ale też dodatkowe akcesoria, takie jak: termometr na podczerwień do wykonywania szybkiego pomiaru temperatury, czy maseczki z własnym nadrukiem, które można wykorzystać jako element brandingu i promocji firmy. Najnowszym rozwiązaniem z portfolio to PureAir Lightbox, który jest połączeniem sterylizatora powietrza i nośnika reklamy

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama