#OurSecondChance

Organizacja World Out of Home wspólnie z agencją New Commercial Arts rozpoczęła ogólnoświatową kampanię outdoorową #OurSecondChance, która jest jedną z największych kampanii OOH w historii. Ma ona podkreślić drugą szansę, jaką dostała ludzkość dla stworzenia nowej i lepszej rzeczywistości. Wraz ze znoszeniem restrykcji związanych z pandemią, na bilboardach pojawiają się pytania brzmiące „Czy w 2021 roku nadal będziemy mieli czas dla starych znajomych?’”,  „Czy nadal będziemy zajmować się swoim hobby?”, jak również „Czy nadal będziemy doceniać czas spędzony na świeżym powietrzu?”, co skłania do refleksji, jak bardzo i na jak długo na ludzkość wpłynęła cała sytuacja związana z koronawirusem. Kampania porusza także istotny problem zanieczyszczenia powietrza, który znacznie zmniejszył się podczas trwania międzynarodowej izolacji społecznej i był jednym z nielicznych pozytywnych skutków tej sytuacji, pytając „Czy w 2021 Himalaje będą nadal widoczne 200 kilometrów od hotelu?”.

Kampania #OurSecondChance działa w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Afryce, Azji i na Dalekim Wschodzie, w tym w Chinach i Australazji. Akcję wspierają największe firmy w branży, takie jak Clear Chanel, Ocean Outdoor, Ströer, w Europie, Outfront, oOh!, Phoenix Metropolitan oraz Live Board. Obejmuje ona kilkaset tysięcy ekranów digital OOH, w tym w Polsce 20 tysięcy ekranów firmy Screen Network.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty