Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Odświeżone logo Euronetu. Nowoczesność i zaawansowanie

© Euronet

Firma Euronet odświeżyła strategię marki i wprowadziła nową identyfikację wizualną. Zmiany, które objęły logo i koncepcję wizualną, jeszcze precyzyjniej zdefiniowały misję i architekturę marki, podkreślając jej gotowość na nowoczesny wymiar biznesu.

 

W nowym logo czcionka jest bardziej współczesna oraz spersonalizowana. Nawiązujący do historii firmy niebieski kolor został połączony z nową barwą – zielenią seaform. Jako znak marki wykorzystano flagi, aby utrwalić wizerunek przedsiębiorstwa jako marki flagowej. Prezes i dyrektor generalny Euronetu Michael J. Brown jest zdania, że nowa identyfikacja wizualna wspierać będzie funkcjonowanie segmentów biznesowych firmy, takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay), przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren). Przy tworzeniu nowej identyfikacji firma opierała się na informacjach zwrotnych uzyskanych od klientów i pracowników. Brown dodaje, że wyniki tej wspólnej pracy pozwoliły stworzyć logo, które dużo lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy. Logo w pierwszej kolejności wprowadzono na stronie internetowej firmy oraz w social mediach. Prace nad nowym oznakowaniem bankomatów i wpłatomatów planowane są na najbliższe dwa lata.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama