Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ogólnopolska kampania outdoorowa. Bioderma dla każdego

© Bioderma

Marka Bioderma rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię promującą wybrany kosmetyk marki, którym jest balsam emolientowy Bioderma Atoderm Intensive Baume. Oprócz kampanii w formie OOH firma promuje swój produkt w przestrzeni wirtualnej, w radiu oraz w prasie.

Reklamy produktu marki
pojawią się na nośnikach citylight w 17 miastach Polski. Hasło kampanii to „Najbliższy skórze. Atoderm”. Zadaniem kampanii jest budowanie świadomości marki, a także przedstawienie trzech sposobów działania produktu. „To pierwsza kampania marki Bioderma realizowana na nośnikach typu OOH. Celowo wybraliśmy właśnie takie rozwiązanie, ponieważ gwarantują nam szerokie dotarcie do bardzo zróżnicowanego odbiorcy, na którym nam zależy” powiedziała Elżbieta Kicińska-Baran, dyrektor generalny Naos Poland. Kreacja do kampanii jest adaptacją globalnej kampanii linii Atoderm, opracowanej przez centralę marki Bioderma. Przedsięwzięcie przygotowały agencja Up, która jest autorem hasła kampanii realizowanej w Polsce i dom mediowy PRO Media House, odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama