Digital Signage & LED

FOOH rewolucjonizuje marketing. Porcelana na Zamku Królewskim

Gdyby na wieży zegarowej Zamku Królewskiego w Warszawie pojawił się jakikolwiek niestandardowy przedmiot, to więcej niż pewne, że wzbudziłoby to duże zainteresowanie zarówno wśród mieszkańców stolicy, jak i turystów. Z pewnością też odbiło by się szerokim echem w mediach. Tak też się stało za sprawą nowej kampanii Zamku.

więcej »

Efektywnościowy model rozliczeń. Retargetowane reklamy wideo

Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.

więcej »

Digital Signage Summit Europe. Rejestracja otwarta

Rejestracja na konferencję Digital Signage Summit Europe została otwarta. W programie konferencji po raz kolejny znajdzie się szeroki wachlarz prelegentów dzielących się swoją wiedzą i spostrzeżeniami. Oprócz słynnej głównej prezentacji invidis, odbędą się wykłady światowych liderów branży, prezentacje koncepcji podróży klientów oraz ekscytujące dyskusje panelowe.

więcej »

Projekcja jak rzeczywistość. Immersyjne doświadczenie

Choć najczęściej to duże marki dominują w świecie rozrywki, niewielka 20-osobowa firma robi furorę w branży, stając na czele innowacyjnych, nowych, wciągających doświadczeń. W rzeczywistości Artled do swoich klientów zalicza wiele gigantów branży rozrywkowej. To właśnie współpraca z dużymi firmami zwraca uwagę na tę włoską firmę.

więcej »

Spektakularne ekrany w Łodzi. W sercu handlu i rozrywki

Screen Network rozbudowuje swoją sieć ekranów w Łodzi uruchamiając dwa spektakularne ekrany na terenie Manufaktury. Te nowoczesne nośniki reklamowe należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen, oferują elastyczny model emisji i umożliwiają realizację interaktywnych kampanii, opartych o triggery, bazy danych i rozpoznawanie obiektów.

więcej »

Ginące gatunki na Times Square. Dzikość w sercu miasta

Z okazji Dnia Ziemi obchodzonego 22 kwietnia firma LG Electronics (LG) rozpoczęła kampanię informującą o zagrożonych gatunków zwierząt. Na anamorficznym wyświetlaczu 3D w samym sercu Times Square w Nowym Jorku niczym żywe pojawiły się dzikie zwierzęta.

więcej »

Dyski SSD z serii i-Temp. Nowości od Kingston Digital Europe

Firma Kingston Digital Europe zaprezentowała nową linię nośników SSD i-Temp do zastosowań przemysłowych. Nowe dyski sprawdzą się m.in. w kioskach samoobsługowych, punktach sprzedażowych, robotach, zastosowaniach wojskowych, digital signage oraz rolnych.

więcej »

Inwazja motyki od Dior. Wysublimowany marketing

Firma dstrict w innowacyjny i nietypowy sposób zaprezentowała kolekcję Dior 2024 Cruise. Kolekcja została zaprojektowana pod hasłem Monarch Butterfly, a jej znakiem rozpoznawczym stał się gatunek motyla monarchy.

więcej »

Transformacja warta miliony. Spektakularne zmiany

Pintworks, ulubione centrum rozrywki w Manchesterze jest w trakcie wartej wiele milionów transformacji. Obejmuje ona realizację największego cyfrowego ekranu sufitowego w Europie, który ma mieć powierzchnię 1000 metrów kwadratowych i będzie przykrywał wszystkie wewnętrzne ulice Printworks.

więcej »

Głębia doznań. Natura na wyciągnięcie ręki

Resort Inspire Entertainment położony niedaleko Seulu oferuje swoim gościom niezapomnianą przygodę dzięki technologii LED. Spacerowy korytarz Aurora otoczony jest 150-metrowym ciągiem wyświetlaczy LED, które pokrywają wysokie sufity i ściany.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama