Digital Signage & LED

Kampania Digital OOH z efektem 3D. Long4Lashes i AMS

Firma Oceanic wykorzystała synergię reklamy Digital Out-of-Home z efektem 3D w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej, na Digital Cityscreen. To największa kampania z efektem 3D, łącząca formaty outdoorowe i indoorowe przy użyciu jednej kreacji.

więcej »

Monitor LED od Panasonic. Uwolnić potencjał

Panasonic Connect Europe zaprezentował swój pierwszy monitor profesjonalny LED, który jest najnowszym dodatkiem do oferty monitorów profesjonalnych. Model LED TL-110AD12AW o przekątnej 110 cali jest idealny do zastosowania w szkolnictwie wyższym, salach wykładowych, akademickich oraz środowiskach korporacyjnych. Zapewnia wyjątkową wydajność i łatwość konfiguracji zaraz po rozpakowaniu, oferując większą elastyczność instalacji oraz łączność.

więcej »

Sharp X141Q i Sharp X171Q. Laserowe projektory instalacyjne 4K+

Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadza na rynek dwa nowe projektory laserowe marki Sharp. Sharp X141Q i Sharp X171Q, idealnie nadają się do użytku w szkolnictwie wyższym i scenariuszach korporacyjnych, a także w muzeach i salach immersyjnych.

więcej »

Adele in Munich. Zachwycają przestrzeń muzyczna

Sierpień w Monachium upływa w rytmie muzyki Adele, która przygotowała dla swoich europejskich fanów serię 10 koncertów. O ich wyjątkowości stanowi nie tylko fakt, że Adele występuje w Europie pierwszy raz po kilku latach przerwy, ale także to gdzie odbywają się koncerty. Piosenkarka występuje na scenie, która powstała specjalnie na tę okazję. Jak wygląda Adele Arena?

więcej »

Mierzenie śladu węglowego. Emisyjność kampanii programmatic

Adform i Effie Awards Poland rozpoczynają wspólny cykl Adform Carbon Index. Ma on na celu prezentację wskaźnika informującego o emisyjności kampanii programmatic w Polsce, a także sposobów redukcji CO2.

więcej »

FOOH rewolucjonizuje marketing. Porcelana na Zamku Królewskim

Gdyby na wieży zegarowej Zamku Królewskiego w Warszawie pojawił się jakikolwiek niestandardowy przedmiot, to więcej niż pewne, że wzbudziłoby to duże zainteresowanie zarówno wśród mieszkańców stolicy, jak i turystów. Z pewnością też odbiło by się szerokim echem w mediach. Tak też się stało za sprawą nowej kampanii Zamku.

więcej »

Efektywnościowy model rozliczeń. Retargetowane reklamy wideo

Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.

więcej »

Digital Signage Summit Europe. Rejestracja otwarta

Rejestracja na konferencję Digital Signage Summit Europe została otwarta. W programie konferencji po raz kolejny znajdzie się szeroki wachlarz prelegentów dzielących się swoją wiedzą i spostrzeżeniami. Oprócz słynnej głównej prezentacji invidis, odbędą się wykłady światowych liderów branży, prezentacje koncepcji podróży klientów oraz ekscytujące dyskusje panelowe.

więcej »

Projekcja jak rzeczywistość. Immersyjne doświadczenie

Choć najczęściej to duże marki dominują w świecie rozrywki, niewielka 20-osobowa firma robi furorę w branży, stając na czele innowacyjnych, nowych, wciągających doświadczeń. W rzeczywistości Artled do swoich klientów zalicza wiele gigantów branży rozrywkowej. To właśnie współpraca z dużymi firmami zwraca uwagę na tę włoską firmę.

więcej »

Spektakularne ekrany w Łodzi. W sercu handlu i rozrywki

Screen Network rozbudowuje swoją sieć ekranów w Łodzi uruchamiając dwa spektakularne ekrany na terenie Manufaktury. Te nowoczesne nośniki reklamowe należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen, oferują elastyczny model emisji i umożliwiają realizację interaktywnych kampanii, opartych o triggery, bazy danych i rozpoznawanie obiektów.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty