Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Reklama dopasowana do pogody. Sprite zwiększa widoczność

Sprite, marka należąca do The Coca-Cola Company wykorzystuje triggery na cyfrowych nośnikach AMS. Reklamy wyświetlane na Digital Citylightach, które automatycznie dostosowują swoją kreację do pogody to kolejny przykład wykorzystania elastyczności medium i optymalnego dopasowania treści w Digital OOH.

 

więcej »

Dynamiczny rozwój City Digitali. Przestrzeń komunikacyjna z ekranami LED

Clear Channel Poland dynamicznie rozwija sieć City Digitali zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej. Firma skupia się na dostarczaniu markom jakościowego rozwiązania, którego parametry umożliwiają zasięgową i skuteczną komunikację.

więcej »

Trójstronny wyświetlacz dla J Resort. Spektakularne obrazy

Daktronics we współpracy z Yesco, wyprodukował i zainstalował nowe wyświetlacze LED dla J Resort w Reno w stanie Nevada. Projekt został niedawno ukończony, a oznakowanie spektakularnie rozjaśnia okolicę.

więcej »

Avocor i Rise Vision. Strategiczne partnerstwo

Avocor nawiązał strategiczne partnerstwo z Rise Vision, spółką zależną AUO Display Plus (ADP) oraz liderem rynku oprogramowania do digital signage. Wspólna realizacja połączy możliwości wyświetlaczy Avocor z angażującą i dynamiczną funkcjonalnością oprogramowania do digital signage Rise Vision. Dzięki temu klienci otrzymają narzędzie do łatwej komunikacji w przestrzeniach publicznych.

więcej »

Pierwszy projektor od LG. Niespotykane wrażenia wizualne

Pierwszy projektor Digital Signage firmy LG zapewnia niespotykane wrażenia wizualne. Zaprojektowany z myślą o różnych środowiskach, nowy LG ProBeam może produkować duże obrazy o wysokim stopniu jasności, aby stworzyć prawdziwie panoramiczne i wciągające wrażenia wizualne.

więcej »

Cyfrowe muzeum w Normandii. Współczesna rekonstrukcja historii

W Arromanches-les-Bains przy pomocy projektorów Panasonic powstało cyfrowe muzeum upamiętniające historyczne lądowania w Normandii. Aby zapewnić wierne odtworzenie wydarzeń wykorzystano wiele różnych cyfrowych technik.

 

więcej »

Technologia Crystal-LED. Ekran LED w centrum kryzysowym

Tureckie centrum kryzysowe AKOM wykorzystuje technologię Sony Crystal-LED z imponującym wyświetlaczem o wymiarach 972,8cm na 410,4 cm. Centrum w Stambule odpowiada za dostarczanie informacji na temat wszelkich klęsk żywiołowych, technologicznych lub spowodowanych przez człowieka w celu zminimalizowania ich ewentualnych negatywnych skutków. AKOM jest modelem dla wielu podobnych organizacji w kraju.

 

więcej »

Samsung cyfryzuje luksusowy resort. Hipnotyzujący hotel w Dubaju

Atlantis The Royal w Dubaju, jeden z najbardziej luksusowych hoteli na świecie, został niedawno wyposażony w wyświetlacze technologii premium marki Samsung . Ekrany ubogaciły przestrzenie o surrealistyczne, hipnotyzujące obrazy.

więcej »

Kampania na ekranach Clear Channel. Potencjał Programmatic DOOH

W czerwcu na ekranach Digital Out Of Home należących do Clear Channel Poland pojawiła się kampania IPG Mediabrands realizowana w modelu Programmatic Guaranteed. Realizacja kampanii tego typu na nośnikach reklamy zewnętrznej to rozwiązanie, które optymalizuje potencjał medium, zwiększając precyzję targetowania, elastyczność planowania, możliwość personalizacji reklam, automatyzację procesu zakupu i modyfikacji kampanii w czasie rzeczywistym. 

więcej »

Nowy wymiar reklamy. Kampania „0.0 Przeciwwskazań”

Reklama bezalkoholowego piwa Tyskie zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED, która tworzy kontekstowa kampania zasięgowa.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama