Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Dając do myślenia

Lato to czas wzmożonych wyjazdów i łączących się z tym niebezpieczeństw na drodze. Z kolei reklama zewnętrzna to doskonałe medium do przekazywania różnego rodzaju kreatywnych komunikatów i przestrzegania ludzi przed zagrożeniami. Polska Policja wraz z firmą Screen Network uruchomiły akcję, która ma zwiększyć poziom bezpieczeństwa na polskich drogach.

więcej »

Digital signage na poziomie

Firma Sharp wprowadziła na rynek nowe serie monitorów smart signage. PN-HB oraz PN-HM, bo o nich mowa, pozwalają wyświetlać przyciągające uwagę, atrakcyjne treści wizualne w biurach, sklepach i centrach handlowych, miejscach użyteczności publicznej. Te nowe, wielkoformatowe wyposażone są w system operacyjny Android, zintegrowany z procesorem System on Chip, co daje firmom pełną swobodę w zarządzaniu ich przekazem.

więcej »

ZOOstaw, nie dokarmiaj

Ogrody zoologiczne od lat mierzą się z problemem, jakim jest dokarmianie zwierząt przez odwiedzających. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że to, co im wydaje się przysmakiem, u zwierząt może wywołać poważne problemy zdrowotne, a nawet doprowadzić do ich śmierci. Warszawskie Zoo postanowiło zwrócić uwagę mieszkańców miasta na ten poważny problem.

więcej »

W stronę słońca

Warexpo ogłosiło, że wszystkie nowe podświetlane słupy informacyjno-reklamowe należące do tego przedsiębiorstwa, będą zasilane wyłącznie energią solarną. Spółka zakończyła właśnie testy instalacji zaprojektowanej specjalnie pod ten typ mebla miejskiego.

więcej »

Potencjał technologii projekcyjnych Canon

Nowoczesne technologie projekcyjne są przyszłością wielu branż. Mogliśmy się o tym przekonać podczas tegorocznych targów ISE 2018, które dla producentów rozwiązań wizualnych są najlepszą okazją do zaprezentowania wizji przyszłości na temat innowacyjnego wykorzystania zintegrowanych rozwiązań dla biznesu. Canon się z nią zmierzył.

więcej »

Digital Signage - co w trawie piszczy?

Digital Signage - Nowocześnie dla niepełnosprawnych

maj 2017

Digital Signage wielu kojarzy się przede wszystkim z ekranami wyświetlającymi informacje, jednak potencjał tego typu technologii nie jest jeszcze w pełni doceniany. Na rynku coraz częściej pojawiają się nowatorskie rozwiązania wspierające proces sprzedaży, zamawiania, kolejkowania, logistyki, oceny sprzedawców czy też raportowania oglądalności reklam.

więcej »

Przegląd Digital Signage 2016

sierpień 2016

Systemy Digital Signage to nie tylko reklama, to sposób komunikacji. Komunikacji wielopłaszczyznowej. Czy wybierając menu w restauracji, oglądając mecz w barze, czy obserwując dane giełdowe - korzystamy z nich na co dzień...

więcej »

Innowacje Sony - 20 tys. godzin laserowej projekcji

lipiec 2016

Nowe, energooszczędne modele VPL-FWZ65 i VPL-FWZ60 to projektory z niezwykle trwałym, laserowym źródłem światła Z-Phosphor, oferujące najwyższej jakości obraz o średniej jasności i najcichszą pracę...

więcej »

EMS z Toucan Systems - Właściwy wybór

W przestrzeni publicznej obserwujemy coraz większą liczbę sprzętu audiowizualnego. Wysoka użyteczność, pikujące ceny za implementację oraz niskie koszty eksploatacji zachęcają coraz więcej firm i instytucji do instalacji rozwiązań AV.

 

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama