Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Digital Signage & LED

Nocna taryfa OOH

Firma Warexpo rusza z nową, wakacyjną ofertą, uruchamiając taryfę nocną - specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy. Jak podkreśla, w ten sposób firma daje szansę reklamodawcom na dotarcie do 1,5 mln osób, które tworzą życie nocne stolicy.

więcej »

Profesjonalna komunikacja

Firma Sony wprowadziła do swojej oferty nowe modele z linii monitorów Bravia: Z9K, A80K, 90K i 95K, X80K, 81K, 85K i 95K. Rozwiązania przeznaczone są do profesjonalnych zastosowań w biurach, kampusach uniwersyteckich i sklepach detalicznych.

więcej »

Sady w środku miasta

Na nośnikach LED w największych miastach w Polsce pojawiła się kampania reklamująca produkty firmy Bracia Sadownicy, znanej także jako „Ci od jabłek”. Kreatywne animacje, w których główną rolę odgrywają produkty Braci Sadowników, zostały przygotowane przez agencję Cape Morris i zmieniają się w zależności od pory dnia i warunków pogodowych.

więcej »

Premiera nowego projektora

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje nowy model projektora NEC PX2201UL na targach ISE 2022 tuż przed jego oficjalną premierą w maju 2022 roku. Projektor o jasności 20500 ANSI lumenów z technologią laserową RB oferuje wysokie parametry odwzorowania kolorów przy zachowaniu stosunkowo niewielkich rozmiarów.

więcej »

Lekko, cicho i przyjemnie

Firma Panasonic wprowadziła nowy projektor LCD o jasności 20 000 lumenów, który według producent jest najmniejszym, najlżejszym i najcichszym tego typu rozwiązaniem dostępnym na rynku. Nowy model PT-MZ20K sprawdzi się przede wszystkim na spotkaniach korporacyjnych, w salach wykładowych i przestrzeniach hybrydowych.

więcej »

Powitanie Sharp NEC Display Solutions

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe umieszcza pod jednym szyldem całą rodzinę produktów do wyświetlania obrazu, oferując zarówno rozwiązania marki Sharp, jak i NEC. Połączone portfolio Sharp NEC Display Solutions ma zapewnić klientom i partnerom znaczącą wartość oraz korzyści biznesowe dzięki dostępowi do wzbogaconej oferty obu marek i poszerzonej gamie usług.

więcej »

Godzina dla Ziemi

Firma AMS juz kolejny rok bierze udział w akcji „Godzina dla Ziemi WWF”. Celem przedsięwzięcia jest przekonać odbiorców do refleksji nad zmianami klimatu. W ramach akcji firma będzie przez cały dzień co godzinę emitować ekologiczny mini-serial na Digital Citylightach w całym kraju.

więcej »

Imagine Peace

Yoko Ono zamieściła na billboardach na całym świecie pokojowe przesłanie „Imagine Peace”. Wydarzenie to ma miejsce 53 lata po tym, jak artystka i jej mąż John Lennon, gwiazda Beatlesów, zorganizowali tygodniowy protest w apartamencie dla nowożeńców, demonstrując w ten sposób swoje zaangażowanie na rzecz sprawiedliwości społecznej.

więcej »

Drzewo za reklamę

Firma AMS wprowadziła do swojej oferty ekologiczne rozwiązanie Eko Premium CityLight. Jak podkreśla, wraz z każdym nośnikiem wykorzystanym w kampanii AMS w imieniu reklamodawcy posadzi drzewo. Nowy produkt to kolejny krok w zielonej strategii AMS.

więcej »

Cyfrowy świat roślin

Na jednym z billboardów Piccadilly Circus w Londynie pojawiła się cyfrowa reklama dokumentalnego serialu „Zielona Planeta” z Davidem Attenborough, jednym z najbardziej znanych twórców filmów przyrodniczych w Wielkiej Brytanii oraz cyfrowej platformy „The Green Planet AR Experience”. Podobnie jak w przypadku serialu, billboard ma na celu przypomnieć oglądającym, jak wielką rolę w naszym życiu odgrywają rośliny.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama