Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Digital Signage & LED

Projektor laserowy NC1843ML

Znany na całym świecie producent projektorów i wyświetlaczy Sharp NEC Display Solutions wprowadził na rynek nowy projektor laserowy NC 1843ML, rozbudowując tym samym swoją serię produktów dedykowanych kinom cyfrowym. NC 1843ML nowej generacji wykorzystuje niebieskie źródło światła laserowego i emituje wiązkę o mocy 18 000 lumenów.

więcej »

Alerty RCB w przestrzeni miejskiej

Dzięki współpracy Rządowego Centrum Bezpieczeństwa i firmy Screen Network znany przez użytkowników wszystkich sieci komórkowych system alertów RCB zwiększa swój zasięg. Alerty RCB są wysyłane w sytuacjach nadzwyczajnych, kiedy istnieje możliwość zagrożenia życia.

więcej »

DOOH w stylu Matrix

W grudniu swoją premierę miała czwarta część kultowej serii filmowej „Matrix” - „Matrix Zmartwychwstania”. Premierze filmu towarzyszyły liczne kampanie reklamowe. Jedną z nich była kampania przeprowadzona przez Warner Bros. we współpracy z Dive Networks i Twitterem.

więcej »

DOOH programmatic

Na początku grudnia w polskich miastach rozpoczęto outdoorową kampanię systemu płatności mobilnych Blik. Jest ona realizowana w modelu programmatic na nośnikach Digital Cityscreen firmy AMS. Model „automated guaranteed” opiera się na użyciu narzędzi stworzonych przez AMS i łączy w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP, przy całkowitej automatyzacji procesu.

więcej »

Łączy nas #Niepodległa

W Święto Niepodległości 11 listopada na ekranach digital OOH w całej Polsce co kwadrans wyświetlany był tekst Hymnu „Mazurka Dąbrowskiego” w formie karaoke. Każdy chętny przechodzeń mógł dołączyć do wspólnego śpiewania i świętowania.

więcej »

Modnie w 3D

Marka Moliera2.com zaprezentowała nową kampanię na nośnikach Digital OOH firmy Braughman Group. Przedstawione na nich zdjęcia prezentują najnowszą kolekcję marki Aquazzura. Animacje zdjęć pojawiające się na nośnikach nawiązują do estetyki wodnej.

więcej »

#ClimateClock

Na ekranach zainstalowanych w centrum Warszawy pojawił się zegar, który transmituje odliczanie do katastrofy klimatycznej. Akcja stanowi odpowiedź na międzynarodową inicjatywę #ClimateClock tworzoną przez aktywistów z całego świata. Pierwszy tego typu zegar uruchomiono w Nowym Jorku, podobne działają m.in. w Glasgow czy Seulu.

więcej »

Bądź FassOff!

Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FassOff pt. „Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!”. Akcja ma miejsce w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach TVPharma premium.

więcej »

“We are back”

Legia Warszawa rozpoczęła grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do grona uczestników europejskich rozgrywek, polski klub rozpoczął kampanię billboardową „We are back”.

więcej »

Life’s Good

Na cyfrowych billboardach znajdujących się na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus rozpoczęto wyświetlanie zwiastuna filmu Life’s Good, zrealizowanego przez reżysera Jacksona Tisiego przy wsparciu LG Electronics. W nadchodzących tygodniach obraz prezentowany będzie również na wybranych festiwalach filmowych.

więcej »

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama