Nowa identyfikacja. TVN wprowadza zmiany

© TVN Warner Bros. Discovery

Marka TVN zdecydowała o zmianie w swojej identyfikacji wizualnej. Subtelna zmiana wizualna niesie ze sobą ważny, symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Odświeżenie oprawy jest wynikiem pracy Działu Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery, który ściśle współpracował z argentyńską agencją Superestudio.

 

Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN niezmiennie pozostaje koło, które przyciąga, magnetyzuje a wprawione w ruch w nowej oprawie ma siłę sprawczą i pokazuje, że „TVN to coś, co nas łączy.” Punktem wyjścia do zmiany była koncepcja jedności. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Nowa oprawa graficzna wykracza poza obszar telewizji i obejmuje wszystkie możliwe kanały i formy przekazu. Nowe logo TVN jest minimalistyczne, ale jednocześnie dynamiczne dzięki czemu idealnie oddaje charakter marki. Żółty kolor został zastąpiony białym, a kolor niebieski został zmodyfikowany tak aby znak był bardziej nowoczesny, ale jednocześnie zachował swoje dziedzictwo. „Wszystkie elementy takie jak logo, typografia, zdjęcia są ze sobą harmonijnie połączone, tworząc dynamiczne i wielokolorowe layouty” powiedział dyrektor departamentu kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery Robert Przyszlak.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama