Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Więcej AMS w Trójmieście

© AMS

Firma AMS powiększa portfolio nośników w Trójmieście po wygranym przetargu na postawienie słupów reklamowych w Sopocie. Komisja konkursowa powołana przez władze Sopotu wybrała ofertę AMS spośród propozycji sześciu firm, które stanęły do przetargu. W ocenie ofert wzięto pod uwagę nie tylko terminy realizacji i zaproponowane stawki, lecz również estetykę projektów słupów oraz ich innowacyjność. W rezultacie wygranego przetargu AMS postawi na terenie Sopotu słupy reklamowe zróżnicowane pod względem formy w taki sposób, aby jak najlepiej wpisały się w strukturę miejską i sąsiadującą ze słupami zabudowę. Będą one ozdobione delikatnym ornamentem z herbem Sopotu, a różnorodność formy i kształtu ma pozwolić odpowiednio wkomponować słupy w istniejącą infrastrukturę i wyjątkowy krajobraz miasta. Poza tym, zarówno w przypadku niższych, jak i wyższych słupów, AMS zaproponował możliwość uporządkowania ekspozycji plakatów o zróżnicowanej wysokości 1 i 1,75 metra. Oświetlenie nowo powstałych słupów zasilane będzie prądem z ogniw fotowoltaicznych, co wpisuje się w ideę smart city Sopotu i zredukuje ślad węglowy, stanowiąc istotną wartość także dla AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama