Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

„Nadzieja” w polskich miastach

Od połowy listopada na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” - intrygujący plakat Justyny Stoszek. Praca jest odpowiedzią autorki i AMS na sytuację, w jakiej znalazł się cały świat.

Słowo „Nadzieja” zostało wplecione w roślinne motywy autorstwa Justyny Stoszek - malarki i rzeźbiarki, która od lat tworzy prace inspirowane naturą, a swoje działania skupia na szeroko rozumianej edukacji ekologicznej, relacji człowieka z naturą i ochronie środowiska.

„Chciałabym, żeby moja praca nie była znakiem ostrzegawczym, ich teraz nie brakuje. Chciałabym, żeby słowo >>nadzieja<< dawało otuchy, rozjaśniało myśli przechodniów i przenosiło do innego świata” – dodaje Justyna Stoszek.

Kampanię można oglądać zarówno na tradycyjnych, jak i cyfrowych nośnikach AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama