Warto się wylogować. Manifest marki Lech

© VML

Marka Lech namawia do zdystansowania się od pędzącego świata, manifestuje odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną i otwiera nowy rozdział w swojej historii. Nowa kampania Lecha ruszyła z rozmachem.

 

Lech, należący do Kompanii Piwowarskiej, tworzy odważną parasolową markę, w której integruje całe portfolio, oferując wachlarz napojów alkoholowych, niskoalkoholowych, bezalkoholowych oraz funkcyjnych pod szyldem piwa generacji „L”. To wszystko to ukłon w kierunku młodego duchem konsumenta, który ceni sobie różnorodność piwa i okazji konsumpcji. „Młodzi dorośli w Polsce i na świecie mierzą się z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza z przebodźcowaniem, wysokim tempem życia czy presją świata cyfrowego. Zanurzeni w świecie wirtualnym zapominają często o tym co ważne, co realne. Co znajduje się tu i teraz. Chcemy jako Lech przypominać o tym, że warto czasem się wylogować, wrzucić na luz, zwolnić i odświeżyć perspektywę na nieco lżejszą. Od tego jest marka pozostająca w zgodzie z trendem NO-LO - taka jak Lech” powiedział Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marek Premium Kompanii Piwowarskiej.


Manifest marki

Szeroka kampania 360 stopni promująca nową wizję Lecha wystartowała wraz z nadchodzącą wiosną i obejmuje szereg różnych doświadczeń: eventy, nowe opakowania, reklamy w telewizji, digital, prasę, OOH. Dodatkowo w przestrzeni fizycznej pojawi się outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech pojawia się na zasadzie zabawnej gry słów i nieoczywistych skojarzeń. Jedna z pierwszych kreacji od jakich rozpoczyna się kampania to Manifest marki, który pojawi się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach. Lech od lat kształtuje nie tylko smaki, ale i trendy w branży piwnej, nadając ton całej kategorii piwa. Jako jedna z pierwszych w Polsce marka wprowadziła na rynek zieloną butelkę, wariant bezalkoholowy Free czy piwa funkcyjne Active. Lech wdrożył również unikatowe rozwiązanie do swoich opakowań: funkcję easy grip na puszkach i butelkach czyli specjalnie tłoczone po bokach wypustki, dzięki którym opakowania pewnie i wygodnie trzyma się w dłoni.

Twórcy kampanii
Wiodącą rolę w kampanii odgrywa agencja VML, która odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną i produkcję wszystkich materiałów. Nową identyfikację wizualną marki Lech zaprojektowali Wojtek Mierowski i Prism. Autorem fontu jest Mateusz Machalski. Packshoty przygotowali Millarc. Za zakup mediów odpowiada Zenith, a za współpracę z influencerami – Cut the Mustard. Produkcją wiodących materiałów ATL kampanii zajmuje się Moon Films, Televisor ze wsparciem Studia Juice.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama