Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

AMS: Zostań w domu!

 

Jeden z liderów polskiej reklamy outdoorowej AMS rozpoczął w kwietniu swoją kampanię społeczną, związaną z epidemią koronawirusa i kampanią „Zostań w domu”. Na ponad tysiącu analogowych i cyfrowych citylightach firma przypomina tym, którzy nie mogli zostać w domu, o najważniejszych zasadach postępowania w miejscach publicznych. Na nośnikach umieszczone jest hasło kampanii „Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”, a zaraz pod nim, w formie infografik znajdują się zasady, takie jak „myj ręce”, „nie dotykaj twarzy” czy „zasłaniaj usta i nos”, które kończy wezwanie „Dbaj o siebie i innych!”. Projekt plakatu przygotował jego główny autor, artysta-grafik Adam Żebrowski we współpracy z działem marketingu AMS. Z kolei nośniki cyfrowe przekazują podobne komunikaty, w których kolejne odsłony informują o zaleceniach w formie pytań i odpowiedzi „TAK” lub „NIE”. Połączenie w odpowiedziach koloru czerwonego i zielonego pozwoliło na utworzenie swego rodzaju sygnalizacji świetlnej, która „podpowiada” jak „poruszać się” w czasach pandemii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama