Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Tajemnica najlepszego wyniku. Wyborcza adopcja psa

Łukasz Litewka z Nowej Lewicy, kandydat startujący z ostatniego miejsca na liście w wyborach parlamentarnych, uzyskał najwyższy wynik w partii. Litewka otrzymał więcej głosów niż Joanna Scheuring-Wielgus czy Krzysztof Śmiszek, a także dwukrotnie więcej głosów niż startujący z tego samego komitetu Włodzimierz Czarzasty. Działaniem, które z pewnością przyczyniło się do uzyskania tak wysokiego wyniku przez kandydata Nowej Lewicy było wyeksponowanie swojej troski o zwierzęta. Na banerach, oprócz swojego wizerunku, zamieścił zdjęcia psów do adopcji, wraz z numerem kontaktowym w sprawie adopcji. Litewka od dawna budował swoją pozycję  poprzez podejmowanie realnego działania. Brał udział w akcjach charytatywnych i działał na rzecz aktywizacji lokalnej społeczności. Od początku swojej kariery politycznej stawiał na nietypowe rozwiązania promocyjne, takie jak malowanie ławek i odwiedzanie mieszkańców w ich domach, rezygnując z wywieszania plakatów. W jednej z kampanii samorządowych zdecydował się na banery, które po wyborach przeznaczył na ocieplanie bud w schronisku dla zwierząt.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama