Tajemnica najlepszego wyniku. Wyborcza adopcja psa

Łukasz Litewka z Nowej Lewicy, kandydat startujący z ostatniego miejsca na liście w wyborach parlamentarnych, uzyskał najwyższy wynik w partii. Litewka otrzymał więcej głosów niż Joanna Scheuring-Wielgus czy Krzysztof Śmiszek, a także dwukrotnie więcej głosów niż startujący z tego samego komitetu Włodzimierz Czarzasty. Działaniem, które z pewnością przyczyniło się do uzyskania tak wysokiego wyniku przez kandydata Nowej Lewicy było wyeksponowanie swojej troski o zwierzęta. Na banerach, oprócz swojego wizerunku, zamieścił zdjęcia psów do adopcji, wraz z numerem kontaktowym w sprawie adopcji. Litewka od dawna budował swoją pozycję  poprzez podejmowanie realnego działania. Brał udział w akcjach charytatywnych i działał na rzecz aktywizacji lokalnej społeczności. Od początku swojej kariery politycznej stawiał na nietypowe rozwiązania promocyjne, takie jak malowanie ławek i odwiedzanie mieszkańców w ich domach, rezygnując z wywieszania plakatów. W jednej z kampanii samorządowych zdecydował się na banery, które po wyborach przeznaczył na ocieplanie bud w schronisku dla zwierząt.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama