Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

„Za ile będą Święta?”. Nowa kampanii Aldi

© Aldi

Sieć Aldi stworzyła nową świąteczna kampanię, w której postawiła na prosty, spokojny przekaz. Projekt powstał we współpracy z agencją reklamową Opus B. Kampania podkreśla jak ważne są zarówno świąteczne, jak i małe rodzinne tradycje. W spotach wykorzystano hasło: „Za ile będą Świeta? Za mniej niż myślisz!”.

W nowym przedsięwzięciu sieci wzięła udział ambasadorka marki, Sonia Bohosiewicz. Przekaz koncentruje się na ciepłych kolorach, w tym na dominującym w okresie bożonarodzeniowym kolorze czerwonym oraz na obietnicy udanych Świąt. Zespół Opus B przygotował serię spotów TV i szeroką komunikację cyfrową, działania w miejscu sprzedaży, OOH i spoty radiowe. Za produkcję spotów odpowiada studio ISTV Media, reżyseria - Tomek Kosiński, creative director w Opus B. Za postprodukcję odpowiada również zespół Opus B.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama