„Za ile będą Święta?”. Nowa kampanii Aldi

© Aldi

Sieć Aldi stworzyła nową świąteczna kampanię, w której postawiła na prosty, spokojny przekaz. Projekt powstał we współpracy z agencją reklamową Opus B. Kampania podkreśla jak ważne są zarówno świąteczne, jak i małe rodzinne tradycje. W spotach wykorzystano hasło: „Za ile będą Świeta? Za mniej niż myślisz!”.

W nowym przedsięwzięciu sieci wzięła udział ambasadorka marki, Sonia Bohosiewicz. Przekaz koncentruje się na ciepłych kolorach, w tym na dominującym w okresie bożonarodzeniowym kolorze czerwonym oraz na obietnicy udanych Świąt. Zespół Opus B przygotował serię spotów TV i szeroką komunikację cyfrową, działania w miejscu sprzedaży, OOH i spoty radiowe. Za produkcję spotów odpowiada studio ISTV Media, reżyseria - Tomek Kosiński, creative director w Opus B. Za postprodukcję odpowiada również zespół Opus B.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama