Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Rowerem po billboardach

Kiedyś Tour de Pologne było niewątpliwym wydarzeniem na skalę ogólnopolską i zmagania biorących w nim udział zawodników oglądali wszyscy, nie tylko miłośnicy kolarstwa. Dziś, zawody te muszą konkurować z innymi, często popularniejszymi imprezami sportowymi, które nie posiadają jednak aż tak bogatej historii. Aby zachęcić rzesze kibiców do bliższego przyjrzenia się tym zawodom ruszyła kampania outdoorowa promująca siedemdziesiątą szóstą edycję Tour de Pologne. Początek tej największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019. Jedynym dostawcą reklamy zewnętrznej i patronem medialnym wydarzenia jest Cityboard Media. Plakaty i billboardy pojawiły się na nośnikach 1 lipca tego roku, czyli na miesiąc przed zawodami. Kampania jest realizowana we wszystkich największych miastach w Polsce. Do promocji wykorzystano dwieście dwadzieścia pięć nośników cityboard o wielkość sześć na trzy metry i pięćdziesiąt siedem supercityboard o wymiarach wynoszących dwanaście na cztery metry. Warto zaznaczyć, że  Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia. Co ciekawe, po raz drugi w Tour de Pologne Amatorów (impreza towarzysząca) wystartuje Drużyna Kolarska Cityboard Media. Tegoroczny wyścig rozpocznie się 3 sierpnia w Krakowie. Na starcie pojawi się osiemnaście grup zawodowych UCI World Tour oraz cztery drużyny z dzikimi kartami – Reprezentacja Polski, Cofidis, Team Novo Nordisk i Gazprom-RusVelo. Tegoroczny wyścigu rozgrywany jest w stulecie polskiego olimpizmu pod hasłem „Wyścig Pokoleń”. Impreza zakończy się 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej. Miejmy nadzieję, że kampania outdoorowa sprawi, że wyścig zyska na popularności.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama