Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kontrowersja za kontrowersją

© Fundacja Nasze Dzieci Kornice

W miastach w całej Polsce pojawiły się nowe billboardy Fundacji Nasze Dzieci Kornice. Billboardy przedstawiają rysunek hostii i kielicha z napisem „Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie”, które wyglądają, jakby były wykonane przez dziecko. Nie wiadomo dokładnie, jaki jest cel tej kampanii, i ile mogła ona kosztować. Wiadomo natomiast, że jej twórcy od dawna promują w przestrzeni publicznej postulaty środowisk pro-life. Fundacja już wcześniej zasłynęła z kontrowersyjnych billboardów antyaborcyjnych, na których przedstawione zostało dziecko w łonie matki w kształcie serca czy zdjęcia nóżek dziecka w 11. tygodniu ciąży. Celem najnowszej kampanii jest promowanie trzech filarów, którymi kieruje się fundacja: edukacja, wiara i zdrowie. Co ciekawe, założycielem fundacji jest Mateusz Kłosek, będący właścicielem firmy Eko-Okna, której billboardy z cytatami Jana Pawła II można było jeszcze niedawno oglądać na polskich ulicach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama