Kontrowersja za kontrowersją

© Fundacja Nasze Dzieci Kornice

W miastach w całej Polsce pojawiły się nowe billboardy Fundacji Nasze Dzieci Kornice. Billboardy przedstawiają rysunek hostii i kielicha z napisem „Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie”, które wyglądają, jakby były wykonane przez dziecko. Nie wiadomo dokładnie, jaki jest cel tej kampanii, i ile mogła ona kosztować. Wiadomo natomiast, że jej twórcy od dawna promują w przestrzeni publicznej postulaty środowisk pro-life. Fundacja już wcześniej zasłynęła z kontrowersyjnych billboardów antyaborcyjnych, na których przedstawione zostało dziecko w łonie matki w kształcie serca czy zdjęcia nóżek dziecka w 11. tygodniu ciąży. Celem najnowszej kampanii jest promowanie trzech filarów, którymi kieruje się fundacja: edukacja, wiara i zdrowie. Co ciekawe, założycielem fundacji jest Mateusz Kłosek, będący właścicielem firmy Eko-Okna, której billboardy z cytatami Jana Pawła II można było jeszcze niedawno oglądać na polskich ulicach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty