Dynamiczny rozwój City Digitali. Przestrzeń komunikacyjna z ekranami LED

© Clear Channel Poland

Clear Channel Poland dynamicznie rozwija sieć City Digitali zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej. Firma skupia się na dostarczaniu markom jakościowego rozwiązania, którego parametry umożliwiają zasięgową i skuteczną komunikację.

Część portfolio Clear Channel Poland związana z City Digitali notuje najwyższą dynamikę wzrostu przychodów – blisko 120 procentową. Od kwietnia tego roku firma powiększyła swoje portfolio w zakresie ekranów LED o ponad 30 procent, a ich sieć City Digitali obejmuje obecnie 210 nowoczesnych nośników. Ekrany sieci City Digitali Clear Channel Poland zlokalizowane są w punktach komunikacyjnych o największym natężeniu ruchu pieszych, na przykład w hubach komunikacyjnych. Portfolio firmy w tym zakresie obejmuje między innymi ekrany umieszczane na zielonych ekoelektrostacjach, dających możliwość wygodnego ładowania pojazdu prądem z farmy wiatrowej w Darżynie. To efekt współpracy, którą firma nawiązała z Pure City, udostępniając markom rozwiązanie pozwalające na redukcję śladu węglowego. Dzięki nawiązywaniu różnych partnerstw, tylko w sierpniu firmie Clear Channel Poland udało się zwiększyć potencjał zasięgowy o ponad 30 nowoczesnych ekranów LED na ładowarkach samochodowych. Do końca tego roku firma planuje uruchomienie przynajmniej 10 kolejnych nośników tego typu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama