Przejażdżka z horroru

© Volkswagen

Volkswagen razem z DDB Sydney wystartował z nową kampanią, w której zamienia lęki kierowców w plakaty rodem z horrorów. Według badania przeprowadzonego przez DDB Sydney, 79 procent Australijczyków odczuwa pewnego rodzaju lęk przed prowadzeniem samochodu. Z kolei 59 procent z nich obawia się parkowania równoległego, martwiąc się, że wstrzymają ruch lub uderzą w inny pojazd. Wyniki sondażu zaowocowały stworzeniem najnowszej kampanii dla Volkswagena, w ramach której powstały plakaty przedstawiające takie problemy na drodze jak wjazd na autostradę, poruszanie się po rozległych rondach czy gwałtowne hamowanie przed pieszymi. Kampania jest częścią promocji nowego Volswagena Tiguan, który został wyposażony w specjalne funkcje wspomagające. Autorem plakatów jest kanadyjski artysta Matt Ryan Tobin, który współpracował z Disneyem, Marvelem i Warner Brothers.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama