Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Przejażdżka z horroru

© Volkswagen

Volkswagen razem z DDB Sydney wystartował z nową kampanią, w której zamienia lęki kierowców w plakaty rodem z horrorów. Według badania przeprowadzonego przez DDB Sydney, 79 procent Australijczyków odczuwa pewnego rodzaju lęk przed prowadzeniem samochodu. Z kolei 59 procent z nich obawia się parkowania równoległego, martwiąc się, że wstrzymają ruch lub uderzą w inny pojazd. Wyniki sondażu zaowocowały stworzeniem najnowszej kampanii dla Volkswagena, w ramach której powstały plakaty przedstawiające takie problemy na drodze jak wjazd na autostradę, poruszanie się po rozległych rondach czy gwałtowne hamowanie przed pieszymi. Kampania jest częścią promocji nowego Volswagena Tiguan, który został wyposażony w specjalne funkcje wspomagające. Autorem plakatów jest kanadyjski artysta Matt Ryan Tobin, który współpracował z Disneyem, Marvelem i Warner Brothers.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama