Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Vidibox od Screen Visions. LED jako kontener morski

© Screen Visions

Producenci wyświetlaczy reklamowych prześcigają się w kreatywności, wymyślając coraz to nowsze modele, rodzaje i kształty wyświetlaczy LED. Firma Screen Visions z siedzibą w Stuttgarcie, zajmująca się wynajmem ekranów LED triumfuje na tym polu ze swoim pomysłem instalacji LED, przypominającej kontenery morskie. Mowa o rozwiązaniu Vidibox, wielofunkcyjnym urządzeniu, idealnym jako powierzchnia reklamowa w przestrzeniach eventowych.

 

Niemiecki projekt, szczególnie popularny jest w Wielkiej Brytanii na krótkoterminowych wydarzeniach sportowych i rozrywkowych. Konstrukcja złożona jest z dwóch jednostek, przypominających kontenery morskie, z czego górna część wyposażona jest w ekran LED o powierzchni 16 metrów kwadratowych. Dolną jednostkę można skonfigurować do wielu celów, w tym między innymi jako salon wystawowy ze szklanymi ścianami lub stoisko sprzedażowe. Montaż całej instalacji trwa od dwóch do trzech godzin, a na miejscu Screen Visions zapewnia także personel techniczny i dźwig samochodowy. Wyświetlacze Vidibox zostały niedawno wykorzystane w kampanii Forda SUV, czy w promocji czekolad znanej marki Milka.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama