Vidibox od Screen Visions. LED jako kontener morski

© Screen Visions

Producenci wyświetlaczy reklamowych prześcigają się w kreatywności, wymyślając coraz to nowsze modele, rodzaje i kształty wyświetlaczy LED. Firma Screen Visions z siedzibą w Stuttgarcie, zajmująca się wynajmem ekranów LED triumfuje na tym polu ze swoim pomysłem instalacji LED, przypominającej kontenery morskie. Mowa o rozwiązaniu Vidibox, wielofunkcyjnym urządzeniu, idealnym jako powierzchnia reklamowa w przestrzeniach eventowych.

 

Niemiecki projekt, szczególnie popularny jest w Wielkiej Brytanii na krótkoterminowych wydarzeniach sportowych i rozrywkowych. Konstrukcja złożona jest z dwóch jednostek, przypominających kontenery morskie, z czego górna część wyposażona jest w ekran LED o powierzchni 16 metrów kwadratowych. Dolną jednostkę można skonfigurować do wielu celów, w tym między innymi jako salon wystawowy ze szklanymi ścianami lub stoisko sprzedażowe. Montaż całej instalacji trwa od dwóch do trzech godzin, a na miejscu Screen Visions zapewnia także personel techniczny i dźwig samochodowy. Wyświetlacze Vidibox zostały niedawno wykorzystane w kampanii Forda SUV, czy w promocji czekolad znanej marki Milka.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama