Niech wideo mówi za ciebie

Data publikacji: sierpień 2013

Zalety tradycyjnej ekspozycji produktu wzmocnione siłą elektroniki. Informacja o marce przekazywana ustami multimedialnego ambasadora. Zaskakująca, niecodzienna forma prezentacji treści, która angażuje wszystkie zmysły odbiorców. To nie futurystyczne wizje entuzjastów nowych technologii, ale realne rozwiązania. W dodatku dostępne w Polsce.

 

Elektroniczna hostessa nigdy się nie męczy i wielokrotnie powtarza ten sam przekaz z niesłabnącym zaangażowaniem.

W dziale Digital POS firma Dekor oferuje szereg produktów z zakresu elektronicznego oznakowania POS oraz różnego rodzaju multimedialnych urządzeń wspomagających sprzedaż. Jedną z propozycji Dekoru jest VideoFolder – folder reklamowy, którego treść przekazywana jest poprzez dźwięk i animację. Umożliwia to wbudowany siedmiocalowy ekran LCD o wymiarach 152 x 87 mm oraz głośnik. Multimedialny folder jest zasilany wbudowaną baterią, którą można ładować przez kabel USB, służący również do przesyłania plików. Pojedynczy plik wideo może mieć maksymalnie 24 minuty. Folder posiada wbudowaną pamięć o pojemności 2 GB, ale można zamówić także wersję, która pomieści 128 MB lub 4 GB danych.

Równie ciekawym rozwiązaniem jest VideoPrezenter, czyli akrylowa lub drewniana gablota, której przednią ściankę stanowi przezroczysty ekran LCD. Obserwując realny produkt, klienci jednocześnie doświadczają efektownej, multimedialnej prezentacji na jego temat. Ekran umieszczony na froncie może mieć różne wymiary (w mm): 800 x 256, 800 x 480, 1208 x 1024, 1680 x 1050 32, 1920 x 1080, 1366 x 768 lub 1920 x 1080. Maksymalna rozdzielczość wyświetlanego obrazu to 1920 x 1080 pikseli (full HD). Pliki można przesyłać za pomocą wymiennych kart pamięci CF/SD lub poprzez USB.

Zwiększając funkcjonalność standardowego VideoPrezentera, stworzono urządzenie pod nazwą Multitouch VideoPrezenter, które pozwala na interakcję z klientem za pośrednictwem ekranu dotykowego LCD. Do wyboru są ekrany o przekątnej: 22, 32, 42, 46 i 50 cali, które można ustawić pionowo lub poziomo. W urządzenie wbudowano komputer z systemem operacyjnym Windows 7; opcjonalnie można zainstalować także oprogramowanie ekranu dotykowego.

Lustro, w którym oprócz własnego odbicia można oglądać wideo? Dekor proponuje VideoLustro, które wyświetla obrazy na ekranie LCD dopóki obserwator się do niego nie zbliży. Wówczas wideo zmienia się w miniaturę widoczną w narożniku, a reszta powierzchni staje się zwykłym lustrem. VideoLustro można zamówić w wersji wolnostojącej lub do zawieszenia na ścianie. Dostępne są dwa modele – o przekątnej 42 i 12 cali. Urządzenie wyświetla obraz w maksymalnej rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli (full HD). Pliki można przesyłać przez karty pamięci CF/SD lub złącze USB.

Bardziej zaawansowanej interakcji pomiędzy urządzeniem a klientem można doświadczyć w przypadku VideoHostessy, czyli manekina naturalnej wielkości, którego górna część jest wyświetlana w postaci wideo o rozdzielczości 1024 x 768 pikseli na odpowiednio wyprofilowanym ekranie. Standardowe urządzenie posiada wbudowany minikomputer z głośnikami; opcjonalnie można zainstalować także czujniki ruchu, które uruchomią projekcję, gdy odbiorca zbliży się do VideoHostessy.

Portfolio produktów multimedialnych Dekoru jest bogate, jednak główna oferta firmy to tradycyjne rozwiązania wspierające sprzedaż. Dekor oferuje profesjonalne usługi obejmujące: projektowanie, produkcję, druk, transport, montaż i serwis kompleksowych systemów oznakowania wewnętrznego oraz dekoracji, jak również szeroką paletę materiałów POS, zarówno stałych, jak i okresowych. Swoją ofertę kieruje do podmiotów handlu detalicznego oraz hurtowego. Atutem firmy jest rozbudowane zaplecze produkcyjne, pozwalające realizować większość zleceń bez angażowania podwykonawców. Obniża to koszty oraz znacząco usprawnia i przyspiesza proces produkcji. Więcej informacji na temat rozwiązań firmy Dekor można znaleźć na stronie www.dekor-polska.pl

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal