Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

ZOOstaw, nie dokarmiaj

Ogrody zoologiczne od lat mierzą się z problemem, jakim jest dokarmianie zwierząt przez odwiedzających. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że to, co im wydaje się przysmakiem, u zwierząt może wywołać poważne problemy zdrowotne, a nawet doprowadzić do ich śmierci. Warszawskie Zoo postanowiło zwrócić uwagę mieszkańców miasta na ten poważny problem. W związku z tym przeprowadziło kampanię wykorzystującą citylighty, formaty digitalowe, animacje na monitory wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej oraz materiały informacyjne do komunikacji w Warszawskim Zoo. Akcja zatytułowana „ZOOstaw, nie dokarmiaj” ma uświadamiać wszystkim odwiedzającym Warszawie Zoo, że dokarmianie zwierząt nawet z pozoru zdrowym jedzeniem może mieć dla mieszkańców ogrodu zoologicznego tragiczne skutki. Podkreślone jest to, że zwierzęta mogą być karmione tylko i wyłącznie przez swoich opiekunów. Kampania ta wykorzystuje potencjał storytellingowy i oddaje głos mieszkającym w ogrodzie zwierzętom. W związku z tym na nośniki trafiły m.in. papuga – ara zielonoskrzydła, małpa – kapucynka żółtobrzucha, słoń afrykański, żubr europejski i goryl nizinny. Zwierzęta podpisane są swoimi imionami, przez co nadaje się im podmiotowość. Na każdej z kreacji umieszczona jest krótka wypowiedź danego zwierzęcia. Na przykład ara o imieniu Verda „mówi”: „Chłopiec dał mi chipsy i popcorn. Chorowałam przez trzy tygodnie. Byłam słaba i czułam się beznadziejnie”. Co ważne, historie te są autentyczne. Tak wykreowany komunikat skutecznie przemawia do osób, którym na sercu leży dobro zwierząt, a dokarmiają je nieświadomie. Taka informacja na pewno jest skuteczniejsza niż tradycyjna tabliczka o zakazie dokarmiania zwierząt. Za kampanię odpowiada Allegro Brand Experience Agency.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama