Nowe oblicze cięcia wodą. Wazer Waterjet dostępny w Colop Polska

© Colop Polska

Ciągły rozwój to obecnie jeden z głównych priorytetów wielu firm, działających na polskim rynku. Nowoczesny, kompleksowy park maszynowy to jeden z najważniejszych czynników pozwalających wyróżnić się pośród konkurencji. Rozwiazanie Wazer Waterjet to odpowiedź na wiele problemów, która wynosi produkcję i usługi cięcia na nowy, przystępny poziom.

 

Firma Colop Polska zawarła umowę na wyłączną dystrybucję urządzeń marki Wazer w Polsce. Te nowoczesne urządzenia stanowią przyszłość dobrze prosperującego rynku. W duchu ciągłego rozwoju firma stale ulepsza i modyfikuje park maszynowy I ofertę produktową, aby dostarczać klientom produkty i usługi o najlepszej dostępnej jakości na rynku.

Wazer Waterjet
Najnowszy ploter Wazer Waterjet przetnie imponującą ilość materiałów za pomocą wody. Jest to jedyne takie połączenie najnowszej technologii i najwyższej mocy z kompaktową budową, która zmieści się nawet na domowym biurku. Ten ploter wodny nie wymaga specjalistycznego przemysłowego otoczenia, a jego kompaktowe rozmiary ułatwią montaż nawet w małych warsztatach. Sama obsługa urządzenia została zaprojektowana z najwyższą troską o wygodę użytkownika. Dzięki połączeniu nowych i starych technologii, Wazer wykorzystuje nowoczesne cyfrowe oprogramowanie wspomagające proces produkcji i jednocześnie zapewnia bezawaryjną, płynną pracę przez wiele dni. Uniwersalność to jedna z wielu cech, którymi wyróżnia się ten niepozorny ploter wodny. Szeroka gama materiałów możliwych do cięcia deklasuje inne plotery, które nie poradzą sobie z ich specyficzną strukturą. Szkło, tworzywa sztuczne, ceramika czy kamień to tylko niektóre z powierzchni z jakimi poradzi sobie Wazer Waterjet. To wielozadaniowe urządzenie świetnie da sobie radę w pracach związanych z prototypowaniem czy małych nakładach dzięki szybkości i precyzji z jaką tnie nawet najtrudniejsze materiały.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama