Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Talking Print uruchamia Talkies

Talking Print wprowadził na rynek pierwsze samoobsługowe spersonalizowane narzędzie do tworzenia kart audio i książek wideo. U​usługa Talkies umożliwia konsumentom i firmom, a także drukarniom, agencjom marketingowym i kreatywnym tworzenie własnych, spersonalizowanych kart dźwiękowych i książek wideo online na żądanie. Treści audio i wideo można łatwo przesłać online za pośrednictwem dedykowanej strony Talking Print. Usługa zapewnia również prosty proces projektowania, oferując gotowe szablony lub możliwość przesyłania własnych projektów i zdjęć na zamówienie. Druk odbywa się za pomocą technologii HP Indigo. Nie ma wymogu minimalnej ilości zamówienia, a produkty można zwykle wysłać w ciągu jednego dnia od zamówienia. Realizacja odbywa się poprzez zintegrowaną stronę internetową, dzięki której kiedy klient tworzy kartę, generuje plik PDF, a następnie drukowany element wraca do firmy. Przyjazna dla użytkownika usługa umożliwia zarówno firmom, jak i konsumentom szybkie i tanie generowanie wysokiej jakości kreatywnej, spersonalizowanej komunikacji. Spersonalizowane, multisensoryczne kanały komunikacyjne, które można tworzyć za pomocą Talkies, zapewniają wyróżnienie wśród klientów. Jest to usługa, która pomoże markom w tworzeniu niezwykle oryginalnych i kreatywnych materiałów marketingowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama