Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage - co w trawie piszczy?

Digital signage otacza nas na co dzień. Chcąc nie chcąc spotykamy nośniki komunikacji wizualnej na każdym kroku: w supermarkecie, na ulicy, w szkole. Cyfrowa reklama zewnętrzna rozwija się w niemal zabójczym tempie i coraz częściej widać, że nasz rodzimy rynek zaczyna w tej kwestii doganiać świat.

 

Korzystanie z nośników digital signage to powiew przyszłości. Wystarczy wspomnieć chociażby kadry z futurystycznych filmów, w których miasta pełne są wieżowców upstrzonych ekranami i hologramami. Technologia, którą dysponujemy może być stosowana niemal w każdej branży. Dlatego też, by zachęcić tych, którzy się wahają, do sięgnięcia po tę nowoczesną formę komunikacji, Magazyn VISUAL COMMUNICATION prezentuje zestawienie dystrybutorów digital signage.

 

Centrum handlowe bez tajemnic

Nie da się ukryć – digital signage zrewolucjonizowało zarówno centra handlowe jak i przestrzenie sklepowe. Dzięki info-kioskom bez najmniejszego problemu odnajdujemy drogę do wybranego lokalu handlowego, a ściany wideo w witrynach uświadamiają nam na jaką promocję warto zwrócić uwagę. Interaktywne lustra czy kampanie reklamowe angażujące odbiorcę obecnie rzadkością, ale z pewnością w ciągu najbliższych kilku lat zmieni się to diametralnie. Przed digital signage nie da się uciec.

 

Era informacji

Ile razy widzieliśmy elektroniczne tablice informacyjne na dworcach, lotniskach czy w miastach. Dziś już nie tylko wielkie miasta, ale i mniejsze miejscowości pragną zamienić się w smart cities. Cyfryzacja jest czymś, czego nie da się uniknąć. Komunikaty informacyjne zmieniają się w takim tempie, że korzystanie z tradycyjnych nośników w niektórych przypadkach jest już nieefektywne. Z drugiej strony przytłoczeni informacjami otaczającymi nas z różnych stron mimowolnie ignorujemy większą część z nich, szczególnie te pojawiające się na powtarzających się i monotonnych plakatach. Nie można tego powiedzieć o nośnikach digital signage – one dla wielu wciąż są nowinką, przez co przyciągają uwagę otoczenia. I tak długo, jak będziemy gotowi prezentować na ekranach interesujące treści, to się nie zmieni.

 

Światowa ewolucja

Chcąc nie chcąc musimy podążać za światowymi trendami. Tylko w ten sposób uda się nam prezentować potencjalnym odbiorcom takie treści, jakich oczekują. A owe oczekiwania zwiększają się z dnia na dzień. Wychodząc cyfryzacji naprzeciw prezentujemy zestawienie dystrybutorów digital signage na terenie całego kraju. Może pomoże ono w dokonaniu naszej małej, polskiej, cyfrowej rewolucji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Tam, gdzie zaczynają się druk, logo(typ), smart cities…

Tym razem, Drodzy Czytelnicy, zabieramy Was na FESPA Global Print Expo - Międzynarodowe Targi Druku Cyfrowego (15-18 maja; Berlin). Jesteśmy tam obecni od lat, by relacjonować dla Was na bieżąco wszelkie zmiany dotyczące druku wielkoformatowego. Hasło targów tym razem brzmi: „Where Print Takes Off" (Tam, gdzie zaczyna się druk). Wskazuje ono jak istotne są targi FESPA jako międzynarodowa platforma, związana z prezentacją nowych technologii dotyczących wielkiego formatu, sitodruku i druku na tekstyliach.

Reklama