Kampania z myślą o klientkach. AA świętuje urodziny

 

Kampania marki AA na Premium Citylight AMS

Ó AMS

 

Na cyfrowych i klasycznych nośnikach firmy AMS w całej Polsce pojawiła się kampania marki AA „Jestem wrażliwa”, która powstała z okazji 40 urodzin marki kosmetycznej. Do stworzenia kampanii wykorzystano jeden z najnowszych modeli zakupowych OOH dostępnych w ofercie AMS, oparty o analizę danych w dedykowanej grupie celowej. Jak podkreśla firma, analiza danych pozwoliła stworzyć komplementarną kampanię wykorzystującą pełne możliwości reklamy z automatycznym doborem punktów styku ze zdefiniowaną grupą celową. Kampanię kierowaną do klientek marki można było zobaczyć zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach. Punkty styku marki z grupą celową zostały automatycznie dobrane w systemie AMS. Kampanię przygotowała agencja Spacecamp.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama