Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Digital signage na żywo

Samsung opracował narzędzie do wizualizacji ekranów digital signage w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) – Samsung AR Space. Aplikacja dostępna na urządzeniach z systemem android pozwala na zobrazowanie tego, jak różne modele ekranów DS prezentują się w przestrzeni handlowej czy domu. W aplikacji dostępne są praktycznie wszystkie modele wyświetlaczy takie jak  Led, outdoor, ściany wideo, ekrany interaktywne i pojedyncze wyświetlacze LCD. Obsługa narzędzia jest bardzo prosta i intuicyjna. Wykorzystując kamerę w urządzeniu takim jak smartfon czy tablet, możemy uchwycić naszą przestrzeń w kamerze i nanieść na nią wybrane przez nas produkty. Aplikacja rozpoznaje ściany i podłogi w pomieszczeniu, co daje gwarancję, że wybrany wyświetlacz będzie odpowiednio odwzorowany. Rozwiązanie pozwala na wizualizację kilku różnych ekranów w jednej przestrzeni. Aby jeszcze lepiej zwizualizować urządzenia w naszej przestrzeni, aplikacja pozwala na wyświetlanie na nich treści statycznych i wideo. AR Space to także dobre rozwiązanie dla osób, które planują zakup ekranu Led

do domu. Praktycznie nieograniczone możliwości budowy ekranu z modułów pozwalają na nietypowe aranżowanie przestrzeni, a dzięki jego wizualizacji za pomocą rzeczywistości rozszerzonej potencjalny nabywca może wykorzystać aplikację do zaprojektowania dowolnego wnętrza. Tak stworzony projekt wnętrza można nagrać w postaci materiału wideo i podzielić się z innymi. Nie pozostaje nic, tylko wizualizować!

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama