Bitwa na folie

Data publikacji: marzec 2014

Co zrobić, aby w jednym miejscu i czasie zobaczyć najlepszych aplikatorów i jednocześnie zapoznać się z nowościami w zakresie materiałów i technologii? Wystarczy wybrać się na Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 5th Polish Car Wrap Championship. Organizatorem zmagań jest magazyn VISUAL COMMUNICATION, a areną – poznańskie targi Motor Show w dniach 27-29 marca 2014 roku.

 

© Visual Communication

Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 5th Polish Car Wrap Championship – to pierwsza i jedyna na polskim rynku impreza rangi Mistrzostw Polski przeznaczona dla aplikatorów.

Pierwsza i jedyna na polskim rynku impreza rangi Mistrzostw Polski przeznaczona dla aplikatorów zapowiada się niezwykle interesująco. Decyduje o tym nie tylko liczba zgłoszonych zespołów, ale też przygotowane zmiany i niespodzianki. „Mamy nadzieję, że w tym roku znów zaskoczymy uczestników i naszych gości” – mówi dr Łukasz Mikołajczak, Redaktor Naczelny „Visual Communication”. „Po pierwsze, piąta edycja odbędzie się podczas Motor Show – największej tego typu imprezy w Europie Środkowo-Wschodniej. Po drugie, z uwagi na motoryzacyjny charakter targów, zmodyfikowaliśmy też pod tym kątem Mistrzostwa. I w końcu po trzecie, czeka nas moc niespodzianek, które ujawnimy już niebawem”.

Podczas trwania Mistrzostw na próbę zostaną wystawione wszystkie umiejętności aplikatorskie zawodników: dokładność, kreatywność i praca pod presją czasu. Nagrodą dla nowego Mistrza Polski w Aplikacjach Samochodowych oprócz tytułu będzie ploter wielkoformatowy marki Epson. „W trakcie czterech poprzednich edycji Car Wrap Polish Championship widzieliśmy pot, zmęczenie i radość zwycięzców, którymi tak naprawdę są wszystkie zespoły biorące udział w Mistrzostwach” – mówi dr Łukasz Mikołajczak. „Wierzę, że podobnie będzie i w tym roku, a emocji nie zabraknie. Tak więc już dziś serdecznie zapraszam do hali numer 4, do udziału w prawdziwej foliowej bitwie, w której będą uczestniczyć najlepsi z najlepszych!”

 

Gaz do dechy

W tym roku VISUAL COMMUNICATION po raz pierwszy zorganizuje Car Wrap Polish Championship na targach Motor Show. To największe targi motoryzacyjne w Polsce, podczas których można zobaczyć premierowe pokazy samochodów, najpiękniejsze motocykle i najmocniejsze quady, a także wyjątkowe campery oraz akcesoria.

Motoryzacyjna tradycja Międzynarodowych Targów Poznańskich jest tak długa jak historia organizatorów, licząca dokładnie 93 lata. Nowa era Motor Show rozpoczęła się jednak dopiero w 2010 roku. „Ten rok był dla nas wyjątkowo ważny” – mówi Dariusz Wawrzyniak, wicedyrektor projektu. „Nowa formuła, zupełnie inne priorytety, ale niezmiennie szerokie perspektywy. Postawiliśmy wtedy na większą otwartość. Zaprosiliśmy rodziny z dziećmi, pasjonatów czterech kółek i miłośników motoryzacji. Oczywiście nie zapomnieliśmy o świecie biznesu i specjalistach”.

 

© Fotobueno

Motor Show to największe targi motoryzacyjne w Polsce. Podczas spotkania będzie można zobaczyć premierowe pokazy samochodów, najpiękniejsze motocykle i najmocniejsze quady, a także wyjątkowe campery.

Zeszłoroczny sukces

Przez kilka ostatnich lat targi Motor Show rosły w siłę, rozrastając się i przyciągając coraz więcej zwiedzających. W poprzedniej edycji wzięło udział 162 wystawców, 86 tys. zwiedzających i 750 przedstawicieli mediów. Przez cztery dni można było podziwiać wystawy przygotowane m.in. przez Volkswagen Group Polska, Ford Polska, Toyota Motor Poland, Kia Motors Polska, Volvo Auto Polska, Jaguar Land Rover Polska. Gości Motor Show zachwycały luksusowe samochody Rolls-Royce (wystawa przygotowana przez Rolls-Royce Motor Cars Service Warszawa), Ferrari (zrealizowane przez Ferrari Warszawa) czy Wiesmann. Polską premierę podczas targów miała nowa klasa E i nowe CLA – ostatnie modele Mercedesa – oraz Jaguar F-Type – piękny i nowoczesny kabriolet. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszył się także nowy Fiat 500L, a to tylko wybrane modele z setek prezentowanych na Motor Show 2013.

„Konsekwentnie realizując założone cele, spodziewamy się, że w 2014 roku ekspozycje około 200 wystawców obejrzy 100 tys. gości” – wyjaśnia Marcin Gruszczyński, dyrektor projektu. Cztery branżowe salony – samochodowy, motocyklowy, caravaningowy i lotniczy – z całą pewnością zaskoczą swoją różnorodnością, wyrażoną choćby w kilkudziesięciu premierowych modelach pojazdów oraz setkach nowości produktowych z zakresu akcesoriów, sprzętu czy profesjonalnej odzieży oraz usług.  

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama