Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Środkowy palec z Berlina

Senat Berlina wraz z organizacją Visit Berlin rozpoczął pro-maseczkową kampanię, która wzbudziła wiele kontrowersji swoim bezkompromisowym przekazem. Akcja została przeprowadzona zarówno w lokalnych gazetach, jak i na plakatach, które nawołują do noszenia maseczek ochronnych. W gazetach kampania przybrała postać starszej Pani noszącej maskę, która pokazuje środkowy palec wszystkim tym, którzy tego nie robią. Na plakatach natomiast znalazły się mniej bezpośrednie hasła typu „Maska na sobie. Aby nie zgasły światła”. Wielu odbiorców uznało kampanię za nietaktowną, i choć przekaz wydaje się żartobliwy, to według większości jest nieodpowiedni dla obecnej, poważnej sytuacji epidemiologicznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama