Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Środkowy palec z Berlina

Senat Berlina wraz z organizacją Visit Berlin rozpoczął pro-maseczkową kampanię, która wzbudziła wiele kontrowersji swoim bezkompromisowym przekazem. Akcja została przeprowadzona zarówno w lokalnych gazetach, jak i na plakatach, które nawołują do noszenia maseczek ochronnych. W gazetach kampania przybrała postać starszej Pani noszącej maskę, która pokazuje środkowy palec wszystkim tym, którzy tego nie robią. Na plakatach natomiast znalazły się mniej bezpośrednie hasła typu „Maska na sobie. Aby nie zgasły światła”. Wielu odbiorców uznało kampanię za nietaktowną, i choć przekaz wydaje się żartobliwy, to według większości jest nieodpowiedni dla obecnej, poważnej sytuacji epidemiologicznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama