Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Topniejąca Floryda

Agencja reklamowa Zubi stworzyła kampanię dla Instytutu Cleo na Florydzie, której celem jest zwrócenie uwagi na problem globalnego ocieplenia i kryzysu związanego ze zmianami klimatycznymi. W ramach kampanii w centralnych miejscach Florydy ustawiono figury woskowe, które zaledwie pięć dni od ich zaprezentowania zaczęły się topić na skutek niezwykle wysokich temperatur. Kampania obejmowała trzy duże rzeźby woskowe – chatkę ratownika w Miami, matkę i młode pantery w mieście Tampa oraz dziadka i wnuczkę na ławce w parku w Orlando. Każda z nich została stworzona tak, aby po stopieniu ujawniły się przesłania o niebezpieczeństwach związanych z rosnącymi temperaturami. Jedną z topniejących figur można zobaczyć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama