OOH w niezwykłym formacie. Tower Burger od KFC

© Mother London

W swojej najnowszej kampanii KFC podkreśliło rozmiar swojego Tower Burgera, bawiąc się formatem mediów OOH. W ramach działań ustawiono serię specjalnie zmodyfikowanych billboardów, które odeszły od domyślnego, poziomego formatu mediów, nakładając pionowe reklamy, w celu podkreślenia wysokości Tower Burgera.

Zdaniem odpowiedzialnych za tę kampanię przedstawicieli KFC, promocja tak wyjątkowej kanapki, jaką jest Tower Burger, wymagała gruntownego przemyślenia podejścia do tradycyjnej reklamy. Wysokość pionowych billboardów KFC Tower Burger przełamała tradycyjny sposób lokowania w mediach. Ze względu na dużą wysokość burgera, jego reklamy OOH wyszły poza konwencję poziomego formatu. Dzięki takiemu nieszablonowemu podejściu do promocji Tower Burgera, kanapka ta może być w pełni doceniona przez fanów KFC, w całej swojej pionowej krasie, gdziekolwiek się pojawi. Za zaprojektowanie i wykonanie kampanii odpowiadała agencja Mother London.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama