W kolorze magenty

© T-Mobile

W centrum Warszawy pojawił się nowy mural firmy T-Mobile. Malowidło jest nie tylko częścią kampanii rekrutacyjnej operatora i zachęca do rozwoju kariery w magentowych barwach, ale także oczyszcza powietrze ze szkodliwych substancji. Ekologiczny mural o powierzchni 237 m² dzięki użyciu specjalnych farb fotokatalitycznych neutralizuje rozmaite drobnoustroje oraz zanieczyszczenia, w tym groźne dla zdrowia tlenki siarki i azotu. Mural ma także przypominać o roli różnorodności nie tylko w miejscu pracy, ale i poza im, podkreślając, że może być ona wspaniałym źródłem inspiracji, która stanowi o sile zespołu, a nie jego słabości. Jak podkreśla firma, malowidło przedstawiające pięć różniących się od siebie osób, które łączy miłość do technologii, odzwierciedla podejście firmy i jej stosunek do zróżnicowania w dzisiejszym świecie. Z kolei kolor magenty oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama