Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Ożywiamy każdą inwestycję

 Klient w sklepie jest skarbem i dlatego warto, by jak najdłużej w nim pozostał – to wiedzą wszyscy. Sztuką jest znalezienie sposobu, na to by go tam zatrzymać. IPS wraz z partnerami proponuje połączenie ludzkiej natury i najnowszej technologii. Dzięki nim zaangażuje niemal wszystkie zmysły klienta i wzbudzi pozytywne emocje.

 
Wzrok, słuch i zapach są nieocenionymi sprzymierzeńcami sprzedawców. Ponieważ 75% decyzji zakupowych podejmowanych jest spontanicznie w miejscu sprzedaży, należy dać klientowi szansę, by miał czas je podjąć. Łatwo do tego wykorzystać zmysły. Oczywiście znaczenie ma atrakcyjność oferty i wystrój wnętrza, ale o przedłużeniu pobytu decyduje także odpowiednio dobrana muzyka sącząca się z niewidocznych głośników i korespondujący z ofertą zapach. Wtedy zyskujemy czas, by na ekranie LCD pokazać produkt w akcji, powiązać go z czymś przyjemnym czy pozwolić, by pojawiały się na nim komentarze klientów, wrzucane przez nich do mediów społecznościowych. Zadziwiające, jak te dyskretne i proste rozwiązania angażują, budzą pozytywne skojarzenia, pozwalają zapamiętać na dłużej odwiedzane miejsce i zachęcają do powrotu. Jednak przede wszystkim zatrzymują klienta na miejscu, dając mu czas, by znalazł coś dla siebie.
 
Daj się zaangażować!
IPS wraz z partnerami oferuje skrojone na miarę rozwiązania angażujące klienta i pozwalające  na pokazanie oferty znacznie atrakcyjniej niż na plakatach czy banerach. Nie trzeba się martwić o dobór i instalację profesjonalnego systemu nagłośnienia serwisowanego w trybie 24/7/365. Dbają o to specjaliści mający na koncie setki wdrożeń w najróżniejszych obiektach. Nie trzeba zastanawiać się nad muzyką czy reklamami, które z nich popłyną. Zostaje ona tak dobrana przez specjalistów, by pasowała do specyfiki miejsca, kluczowych cech klientów, oferty produktów czy usług, a niekiedy także pory roku. Nie trzeba martwić się o dobór i dystrybucję zapachów. Specjaliści z dziedziny aromamarketingu mogą zaproponować jeden z 300 gotowych lub opracują nowy zapach, gdy będzie to konieczne. Możliwe jest nawet stworzenie wysp zapachowych. Nie ma konieczności zastanawiania się, skąd wziąć ekrany, jakie treści na nich wyświetlać i jak tymi treściami zarządzać. To wszystko mogą zaproponować specjaliści po analizie potrzeb klienta. Nie straszne im nawet stworzenie kącika dla dzieci, gdzie pociechy spędzą czas pod subtelną opieką wpatrzone w bajki Disneya. W tym czasie rodzice będą mogli skupić się na sprawnym zrobieniu zakupów.
 
Skutecznie zaczaruj klienta
Oczywiście pojawia się pytanie o skuteczność. Sam aromamarketing potrafi zwiększyć sprzedaż o kilkanaście procent. Umiejętnie dobrane i zarządzane treści reklamowe z możliwością wrzucania na ekrany komentarzy publikowanych przez klientów w mediach społecznościowych zwiększają niekiedy obrót nawet o ponad 20%. Rozwiązania te wraz z miejscami opieki nad dziećmi czy ekranami pokazującymi reklamy są obecne w sklepach wielkopowierzchniowych. IPS, dzięki współpracy z partnerami proponuje synergię tych wszystkich działań po analizie potrzeb klienta. Dzięki temu zyskuje się jednorodne homogeniczne rozwiązanie idealnie dostosowane do potrzeb zamawiającego z elementami, które się wzajemnie uzupełniają. W takiej sytuacji pozostaje do rozstrzygnięcia ostatnia kwestia gotowości na większą sprzedaż. 
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama