Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kampania w formie etykiet

© Dole Packaged Foods

Marka Dole Packaged Foods rozpoczęła nową kampanię społeczną, w której zwróciła uwagę na skalę ubóstwa i nieprawidłowego żywienia w Stanach Zjednoczonych. W ramach inicjatywy w kilku amerykańskich miastach, m.in Nowym Jorku, Los Angeles i Baltimore na ścianach budynków pojawiły się projekcje, wyglądające jak etykiety produktów żywnościowych. Etykiety nie zawierały jednak składników produktów, lecz dane dotyczące niedożywienia społeczeństwa, a także skutków niewłaściwego odżywiania. Kampanię zrealizowała agencja David. Więcej w filmiku: Dole - Malnutrition Labels.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama