Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kampania w formie etykiet

© Dole Packaged Foods

Marka Dole Packaged Foods rozpoczęła nową kampanię społeczną, w której zwróciła uwagę na skalę ubóstwa i nieprawidłowego żywienia w Stanach Zjednoczonych. W ramach inicjatywy w kilku amerykańskich miastach, m.in Nowym Jorku, Los Angeles i Baltimore na ścianach budynków pojawiły się projekcje, wyglądające jak etykiety produktów żywnościowych. Etykiety nie zawierały jednak składników produktów, lecz dane dotyczące niedożywienia społeczeństwa, a także skutków niewłaściwego odżywiania. Kampanię zrealizowała agencja David. Więcej w filmiku: Dole - Malnutrition Labels.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama