Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Wow Billboard!

Wow Media, operator digital signage, uruchomił instalację reklamową na wyświetlaczach cyfrowych o powierzchni 111 m² na autostradzie 405 w Południowej Kalifornii. Za pomocą podświetlenia ramek, reklamy wydają się znacznie większe niż zwykle. Światła mogą mieć różne kolory, dzięki czemu zostaną dopasowane do każdej z reklam indywidualnie, na przykład czerwony dla reklamy Star Wars. Jest to ciekawy sposób na przykucie uwagi przejeżdżających w samochodach potencjalnych klientów. Dlatego też efekt świetlny wykorzystało też BBC promując serial Dracula i w ten sposób tworząc przeszywające wrażenie korespondujące z fabułą. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama