Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Wow Billboard!

Wow Media, operator digital signage, uruchomił instalację reklamową na wyświetlaczach cyfrowych o powierzchni 111 m² na autostradzie 405 w Południowej Kalifornii. Za pomocą podświetlenia ramek, reklamy wydają się znacznie większe niż zwykle. Światła mogą mieć różne kolory, dzięki czemu zostaną dopasowane do każdej z reklam indywidualnie, na przykład czerwony dla reklamy Star Wars. Jest to ciekawy sposób na przykucie uwagi przejeżdżających w samochodach potencjalnych klientów. Dlatego też efekt świetlny wykorzystało też BBC promując serial Dracula i w ten sposób tworząc przeszywające wrażenie korespondujące z fabułą. 

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama