Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Grzesznie na mieście

© Kolterman Media Communications

Marka Grześki rozpoczęła letnią kampanię outdoorową, realizowaną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Jak podkreślają twórcy akcji, czas wakacji to czas, kiedy traktujemy wszystko z przymrużeniem oka. Dlatego też postanowili oni podzielić się małymi „grzeszkami” Polaków. W Warszawie, Kaliszu i Wrocławiu pojawiły się murale ze specjalnym efektem świetlnym, uzyskanym za pomocą LED-ów i farb UV. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, część słownego i graficznego przekazu, będącego grą słowną, w tym napisy „Grzeszki wychodzą po zmroku” i „Każdy ma swoje Grześki, po zachodzie słońca jest jeszcze lepiej widoczna. Ponadto w centrum stolicy, w okresie wzmożonego ruchu w mieście, na ekranie LED marka wyświetla różne grzeszki, które na co dzień zdarzają się każdemu z nas. Marka zaprosiła również fanów czekoladowych przysmaków na wyjątkowy pokaz multimedialny, zrealizowany na budynku Centrum Bankowo-Finansowego w Warszawie. Podczas projekcji multimedialnej Grześki ujawniły grzeszki swoich fanów, którzy podzielili się nimi w konkursie #wakacyjnegrzeszki. W przestrzeni miejskiej pojawiły się również instalacje, przy których chętni mogli robić zdjęcia. Z kolei w lipcu przy najpopularniejszych trasach wakacyjnych pojawią się nośniki wielkoformatowe z kreacjami przywołującymi popularne grzeszki Polaków. Działania OOH w przestrzeni miejskiej zostały zrealizowane przy współpracy z agencją Brand Bridge, która prowadzi dla marki także komunikację w kanale digital, oraz z domem mediowym Initiative.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama