Fundacja Dr Clown. Światowy Dzień Uśmiechu

Światowy Dzień Uśmiechu został ustanowiony w celu zwrócenia uwagi na znaczenie serdeczności, radości życia i bezinteresownego uśmiechu. Fundacja Dr Clown zaprosiła do świętowania tego wyjątkowego dnia w autobusach i tramwajach w 12 miastach w Polsce, w których wolontariusze opowiadali o znaczeniu terapii śmiechem. Do akcji przyłączyła się firma Fujifilm.

 

© Fundacja Dr Clown

Fundacja Dr Clown, która obchodzi w tym roku 25-lecie swojej działalności, w Światowym Dniu Uśmiechu rozpoczęła współpracę z Fujifilm. „Realizując cel grupy „Podarujmy światu więcej uśmiechu”, staramy się nie tylko tworzyć produkty i usługi, ale angażować w ważne inicjatywy. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy Fundacji Dr Clown z Fujifilm kilka tysięcy małych pacjentów podczas wizyt w szpitalach nie tylko otrzyma od Doktorów Clownów powód do uśmiechu, ale też zatrzyma go na pamiątkowym zdjęciu” powiedział Paweł Augustyn, Prezes i Dyrektor Zarządzający Fujifilm w Regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Teraz mali pacjenci poza ogromem uśmiechu od wolontariuszy otrzymują wydrukowane zdjęcia, na których uwiecznione są radosne chwile spędzone z Doktorami Clownami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal