Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Nowa identyfikacja Skody. Ekologia, zrównoważony rozwój, elektromobilność

W sierpniu 2022 roku marka motoryzacyjna Skoda zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Stanowi ona odpowiedź na znaczące przesunięcie działań marketingowych z druku na online, w związku z tym zostanie wykorzystana do wzmocnienia wizerunku marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Podczas wprowadzania zmian nacisk położono na nowy język projektowania, nowe logo i kompleksową aktualizację tożsamości korporacyjnej. Nowy język projektowania definiują wyraźne, zredukowane linie, które podkreślają prostotę i wartość nowych modeli samochodów Skoda. Będzie on stopniowo wprowadzany od 2023 roku. Natomiast nowe logo przestaje wykorzystywać rzeźbioną grafikę 3D. Marka będzie teraz używać dwóch różnych odcieni zieleni – Emerald i Electric Green – reprezentujących ekologię, zrównoważony rozwój i elektromobilność. Ponadto znak słowny „SKODA” będzie wykorzystywany częściej niż logo.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama