Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Podróżnicze logo

© Facebook: Lotnisko Warszawa-Radom

Port lotniczy w Radomiu zyskał nowe logo. Grafika wybrana przez Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” wybrało logotyp i system identyfikacji wizualnej z granatowym napisem „Lotnisko Warszawa-Radom” i trzema żółtymi liniami układającymi się w kształt samolotu. Za nową koncepcję odpowiada agencja Bprog. „Główny element logotypu skonstruowany jest z symboli kojarzących się z lotami, różnymi kierunkami świata, drogą, słońcem, bezpieczeństwem, a razem tworzy energiczną i pozytywną całość. Koncepcja została zaprojektowana w kolorach żółtym oraz niebieskim. Intensywny żółty kolor symbolizuje nowoczesność, otwartość i radość. Niebieski kolor oznacza zaufanie, godność, a w podróżach lotniczych kojarzy się niebem i oceanem” - podkreślają twórcy projektu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama