Projekcja jak rzeczywistość. Immersyjne doświadczenie

Choć najczęściej to duże marki dominują w świecie rozrywki, niewielka 20-osobowa firma robi furorę w branży, stając na czele innowacyjnych, nowych, wciągających doświadczeń. W rzeczywistości Artled do swoich klientów zalicza wiele gigantów branży rozrywkowej. To właśnie współpraca z dużymi firmami zwraca uwagę na tę włoską firmę.

 

Opis osoby

Artled uwielbia przecierać nowe szlaki w przestrzeni immersyjnej. Kolejny realizowany przez firmę projekt dla Sossio jest w fazie realizacji. Chociaż nadal owiane jest tajemnicą, Artled planuje w nadchodzących miesiącach wyświetlić niesamowite holograficzne wrażenia na wodzie w znanym na całym świecie miejscu dla gigantycznej marki w branży rozrywkowej.

 

 

Sprawdzone partnerstwo

W realizacji swoich pomysłowych kreacji, Artled potrzebuje partnera, który zapewni firmie najnowszą technologię projektorów. Firma korzysta wyłącznie z produktów Panasonic. Artled zainwestował w projektory Panasonic RQ35K. Ten model jest najmniejszym i najlżejszym na świecie projektorem 3-chipowy DLP 4K o jasności 30 000 lm. Oszałamiające efekty wizualne uzyskano dzięki technologii Quad Pixel Drive firmy Panasonic, która szybko przesuwa każdy piksel w pionie i poziomie, aby uzyskać obraz o maksymalnej rozdzielczości fizycznej 3840 x 2400 pikseli (4K/16:10).

 

 

Zrównoważony rozwój

Coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze projektorów staje się dla Artled zrównoważony rozwój. Projektory Panasonic pomagają zmniejszyć wpływ firmy na środowisko, ponieważ nie używają lamp, dzięki czemu są bardziej przyjazne dla środowiska przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu niezawodności. Ponadto zużywają do 50 procent mniej energii. W przypadku dużej konfiguracji może to prowadzić do znacznych oszczędności, czyniąc całą instalację bardziej zrównoważoną i opłacalną.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama