Bądź FassOff!

© Be Media

Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FassOff pt. „Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!”. Akcja ma miejsce w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach TVPharma premium. Przedsięwzięcie ma wymiar społeczno-edukacyjny i ma na celu zwiększyć świadomość i wiedzę ogólną na temat skutków picia alkoholu przez kobiety w ciąży. FAS (ang. Fetal Alcohol Syndrome) czyli Płodowy Zespół Alkoholowy to szereg anomalii spowodowanych spożywaniem alkoholu w trakcie ciąży. Według statystyk, każdego roku w Polsce aż 9 000 dzieci przychodzi na świat ze Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych. Kampania ma zasięg ogólnopolski i będzie prowadzona do końca bieżącego roku. Za wybór mediów w sieci digital signage odpowiada agencja Be Media.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama