Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Bądź FassOff!

© Be Media

Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FassOff pt. „Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!”. Akcja ma miejsce w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach TVPharma premium. Przedsięwzięcie ma wymiar społeczno-edukacyjny i ma na celu zwiększyć świadomość i wiedzę ogólną na temat skutków picia alkoholu przez kobiety w ciąży. FAS (ang. Fetal Alcohol Syndrome) czyli Płodowy Zespół Alkoholowy to szereg anomalii spowodowanych spożywaniem alkoholu w trakcie ciąży. Według statystyk, każdego roku w Polsce aż 9 000 dzieci przychodzi na świat ze Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych. Kampania ma zasięg ogólnopolski i będzie prowadzona do końca bieżącego roku. Za wybór mediów w sieci digital signage odpowiada agencja Be Media.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama