Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Bądź FassOff!

© Be Media

Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FassOff pt. „Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!”. Akcja ma miejsce w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach TVPharma premium. Przedsięwzięcie ma wymiar społeczno-edukacyjny i ma na celu zwiększyć świadomość i wiedzę ogólną na temat skutków picia alkoholu przez kobiety w ciąży. FAS (ang. Fetal Alcohol Syndrome) czyli Płodowy Zespół Alkoholowy to szereg anomalii spowodowanych spożywaniem alkoholu w trakcie ciąży. Według statystyk, każdego roku w Polsce aż 9 000 dzieci przychodzi na świat ze Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych. Kampania ma zasięg ogólnopolski i będzie prowadzona do końca bieżącego roku. Za wybór mediów w sieci digital signage odpowiada agencja Be Media.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama