Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Płyty papierowe Dispa. Ekologiczne i niezawodne rozwiązanie

© 3A Composites

Firma 3A Composites wprowadziła na rynek nowe rozwiązanie. Jest to ekologiczna, kompozytowa płyta papierowa Dispa do sitodruku i druku cyfrowego. Płyty Dispa stanowią idealne rozwiązanie dla zastosowania we wszystkich miejscach, w których waga materiału gra ważna rolę, na przykład w kampaniach promocyjnych, wiszących szyldach sufitowych czy materiałach prezentacyjnych w miejscach sprzedaży.

 

Dispa wykonana jest z papieru z certyfikatem FSC, nadaje się do recyklingu w 100 procentach i można ją łatwo zutylizować jako makulaturę. Bezkierunkowa struktura rdzenia zapewnia optymalny poziom płaskości oraz doskonałą stabilność wymiarową. Płyty Dispa są idealnym podłożem do druku i dobrze nadają się do przetwarzania w technologii obróbki cyfrowej CNC. Jej zaletą jest również wysoka sztywność wzdłużna i poprzeczna, w porównaniu z teksturą falistą. Przy tym jest niezwykle lekka, co pozwala na jej łatwy montaż.

 

Wachlarz wyboru

Klasyczna Dispa cechuje się gładką białą powierzchnią papieru, który jest idealnym rozwiązaniem dla krótkoterminowych wewnętrznych akcji promocyjnych. Proponowane przez firmę najnowsze rodzaje płyty to z kolei Dispa Sirius i Dispa Outdoor. Pierwsza z nich zoptymalizowana jest pod kątem druku cyfrowego i zapewnia wyraźną, przyciągającą wzrok grafikę z podkreśleniem wszystkich szczegółów. Specjalistyczny papier, z którego stworzony jest Dispa Sirius, zaprojektowany jest z myślą o zwiększonym nasyceniu kolorów, szybkim wchłanianiu atramentu oraz krótkim czasie schnięcia. Dispa Outdoor jest z kolei przeznaczona do krótkoterminowych, zewnętrznych materiałów promocyjnych. Gładki, biały papier zapewnia najwyższą jakość wydruków.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama