eyefactive na EuroCIS 2024. Ekrany dla handlu detalicznego

© eyefactive

Firma eyefactive, producent interaktywnych ekranów dotykowych, zaprezentowała swoje najnowsze innowacje na EuroCIS 2024, najważniejszych w Europie targach technologii handlu detalicznego. Poprzez współpracę z cenionymi partnerami, takimi jak Extenda Retail AB, diz kiosk BV i Pyramid Computer firma potwierdziła swoją wiedzę i jakość produkowanych wyświetlaczy.

Uczestnicy targów EuroCIS 2024 mieli okazję zapoznać się z prezentacjami na żywo innowacyjnego, 55-calowego ekranu dotykowego eyefactive, prezentowanego na stoisku Pyramid Computer. Wyświetlacz jest wyposażony w zaawansowaną technologię PCAP MultiTouch, a także opatentowane przez eyefactive rozpoznawanie obiektów i wyjątkową wydajność wizualną. Obiecując wciągające wrażenia zakupowe, wyświetlacz stanowi znaczący postęp w technologii dedykowanej sektorowi handlu detalicznego. Uzupełnieniem prezentacji była prezentacja zaawansowanej aplikacji ShoppingAssistant, zaprezentowanej na stoisku Extenda Retail AB oraz stoisku diz kiosku BV. Ta aplikacja oferuje sprzedawcom szereg funkcji, w tym integrację wielokanałową, kompensację niedoborów pracowników, rozszerzony asortyment produktów i wiele innych. Funkcjonalności te mają zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i wydajność operacyjną w sektorze detalicznym. „Doświadczenie klienta leży u podstaw wszystkiego, co robimy w eyefactive. Wierzymy, że nasze rozwiązania umożliwiają sprzedawcom detalicznym tworzenie spersonalizowanych doświadczeń, które pozostawiają trwałe wrażenie na klientach. Poprzez płynną integrację innowacji cyfrowych z tradycyjnymi środowiskami handlu detalicznego, dążymy do zwiększenia zaangażowania, zwiększenia sprzedaży, a ostatecznie przedefiniowania doświadczenia w handlu detalicznym” powiedział Johannes Ryks, CEO eyefactive.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama