Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Poltent - Branding wysokiej jakości

Data publikacji: lipiec 2016

Co łączy autobus, rogi wikinga i rajdy motoryzacyjne z firmą Poltent? Branding wysokiej jakości! Firmy MAN, Mobile Vikings i InterCars to jedne z wielu marek, które zaufały firmie Poltent i powierzyły jej budowanie swojego wizerunku. Firma jest cenionym graczem na rynku reklamy pneumatycznej, często nagradzanym i uczestniczącym w licznych imprezach plenerowych, wydarzeniach społeczno-kulturalnych, jak również akcjach marketingowych.

Najczęściej spotykane formy reklamy dmuchanej to balony i bramy, które stanowią doskonały punkt startowy/końcowy w maratonach czy rajdach. Zostało to z sukcesem wykorzystane przez firmy InterCars i Mobile Vikings Polska. Z kolei MAN postawił na Vento, którego cechuje nowoczesny kształt, większe możliwości ekspozycji i krótki czas rozkładania namiotu. Zrewolucjonizował on nie tylko rynek reklamy pneumatycznej, ale i całej reklamy outdoor. Reklama dmuchana to nie tylko powierzchnia reklamowa - nośniki te są przede wszystkim praktyczne, gwarantują zainteresowanie, zapadają w pamięci na długo po zakończeniu eventu, a przede wszystkim wyodrębniają markę z gąszczu konkurencji. Zachęcamy do odwiedzenia ciekawej galerii realizacji na stronie producenta:

http://www.poltent.pl/

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama