Amagraf świętuje 10-lecie. Multibrandowość i profesjonalizm

Multibrandowy dostawca maszyn drukujących mało- i wielkoformatowych i wykańczających, firma Anagraf świętuje 10-lecie działalności. Setki wdrożonych maszyn drukujących i tysiące kontaktów w branży poligraficznej i poza nią. Tak wygląda krótki bilans firmy. Jednak, jak podkreślają jej właściciele, Piotr Alwingier i Adam Kulesza, najważniejsi są dla nich klienci.

 

Od lewej: Piotr Alwingier, Adam Kulesza
© Amagraf

Amagraf to dostawca, dla którego potrzeba klienta staje się priorytetem, a nowa inwestycja wyzwaniem do tego, by zaproponować taki sprzęt, który byłby dla potrzeb i możliwości klienta najbardziej odpowiedni, pozwoliłby mu na rozwój w przyszłości i zapewnił stabilną realizację zadań produkcyjnych. Amagraf sprzedaje od lat urządzenia pojedynczo, a także, jeśli klient tego oczekuje, w pakiecie. Doposaża zakłady, ale również wyposaża je od zera, zarówno te działające w branży poligraficznej, jak też dopiero zaczynające swoją przygodę z poligrafią.

 

Multibrandowość, elastyczność i doradztwo

Amagraf to dostawca łączący różnorodne rozwiązania wielu producentów w jedną, najbardziej odpowiednią dla klientów, kompleksową ofertę. „Obecnie poszukują oni bowiem nie marek, ale rozwiązań. Dlatego tak ważnym jest elastyczność w podejściu do ich potrzeb. My nie forsujemy jednej technologii czy jednej firmy, ale wybieramy rozwiązanie, którego klient rzeczywiście potrzebuje” powiedział Piotr Alwingier.

 

Zaufanie klientów i partnerów

Amagraf jest od lat dostawcą maszyn do drukowania, powielania, a także wykańczania oraz materiałów eksploatacyjnych; oferuje również doradztwo i serwis, co dla klientów firmy ma ogromne znaczenie i taki rodzaj współpracy bardzo sobie cenią. Amagraf to również marka, do której zaufanie mają inni, działający nie tylko w branży poligraficznej, dostawcy. „Bywają sytuacje, że nie mają oni odpowiedniej propozycji dla swoich klientów, wówczas zwracają się do nas. Nie boją się, że odbierzemy im tych klientów, ale wiedzą, że możemy doradzić najlepsze dla nich rozwiązanie. To sprawia, że nasi partnerzy nie pozostawiają swoich klientów bez pomocy, a my możemy pomóc obu stronom. To jednak przede wszystkim dowód dużego zaufania, którego nie zawiedliśmy” podkreślił Piotr Alwingier.

 

Otwartość na inne branże

Amagraf to nie tylko dostawca dla branży poligraficznej. Z sukcesami dostarcza również maszyny dla firm spoza niej. Wystarczy wspomnieć jej wdrożenia w firmie Nordterm czy Kospel. Pierwsza zajmuje się produkcją styropianu, kształtek styropianowych i od niedawna wypełnień do opakowań zarówno małych jak również dużych i ciężkich elementów do transportu różnego rodzaju towarów. Z kolei firma Kospel jest polskim producentem elektrycznych podgrzewaczy wody, elektrycznych kotłów centralnego ogrzewania, pomp ciepła oraz zasobników ciepłej wody. „Sprzedaż i wdrożenie maszyny jest tylko początkiem naszej odpowiedzialności wobec klienta za cały projekt” powiedział z przekonaniem Piotr Alwingier.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama