Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.

 

Japońskie ministerstwo spraw wewnętrznych i komunikacji przeznaczyło 1 mln dolarów na badanie częstotliwości interakcji między telefonami komórkowymi a ekranami DS. Operatorzy sieci komórkowych i firmy branży elektronicznej oczekują, że ministerstwo zaangażuje się w program lojalnościowy, który polega na wręczaniu materiałów promocyjnych, takich jak np. kupony rabatowe, bezpośrednio do dłoni konsumentów, kiedy miniaturowe urządzenie, zainstalowane przy ekranie, wykrywa ich obecność.

 

 

 

 

 

Foto: ipwebcasts.com

« poprzedni « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama