Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Etykieta z przekazem. Agrest na salony

 

Na półkach sklepowych w sieci Lidl pojawił się nowy sezonowy produkt marki Łowicz z nietypową etykietą - dżem agrestowy, którego opakowanie ma być reklamą dla niedocenianego dotychczas w Polsce owocu, jakim jest agrest. Jest to kolejna akcja grupy Maspex, która wprowadziła do swojej oferty produkt wyprodukowany z plonów, których sprzedaż spędza rolnikom sen z powiek. Aby wzmocnić przekaz akcji, na etykiecie pojawił się wizerunek Pawła Jarugi, właściciela plantacji agrestu na Lubelszczyźnie, który podejmuje wszelkie działania, aby promować agrest na polskim rynku, w szczególności w branży mleczarskiej. Po nawiązaniu kontaktu z grupą Maspex uznała ona, że najbardziej przekonywującym argumentem dla polskiego konsumenta będzie umieszczenie twarzy Pawła Jarugi, odpowiedzialnego za dostawę owoców i nazwy miejscowości, z której pochodzą, na etykiecie agrestowego dżemu. „Mam nadzieję, że dżem agrestowy Łowicza będzie reklamował agrest w ogóle, bo w moim przekonaniu nawet jakiś sukces pojedynczego producenta jest tylko krótkotrwały i nie rozwiązuje problemów całej branży” – podkreślił w wywiadzie dla PortaluSpozywczego.pl Paweł Jaruga.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama