Etykieta z przekazem. Agrest na salony

 

Na półkach sklepowych w sieci Lidl pojawił się nowy sezonowy produkt marki Łowicz z nietypową etykietą - dżem agrestowy, którego opakowanie ma być reklamą dla niedocenianego dotychczas w Polsce owocu, jakim jest agrest. Jest to kolejna akcja grupy Maspex, która wprowadziła do swojej oferty produkt wyprodukowany z plonów, których sprzedaż spędza rolnikom sen z powiek. Aby wzmocnić przekaz akcji, na etykiecie pojawił się wizerunek Pawła Jarugi, właściciela plantacji agrestu na Lubelszczyźnie, który podejmuje wszelkie działania, aby promować agrest na polskim rynku, w szczególności w branży mleczarskiej. Po nawiązaniu kontaktu z grupą Maspex uznała ona, że najbardziej przekonywującym argumentem dla polskiego konsumenta będzie umieszczenie twarzy Pawła Jarugi, odpowiedzialnego za dostawę owoców i nazwy miejscowości, z której pochodzą, na etykiecie agrestowego dżemu. „Mam nadzieję, że dżem agrestowy Łowicza będzie reklamował agrest w ogóle, bo w moim przekonaniu nawet jakiś sukces pojedynczego producenta jest tylko krótkotrwały i nie rozwiązuje problemów całej branży” – podkreślił w wywiadzie dla PortaluSpozywczego.pl Paweł Jaruga.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama