Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

„Pijesz sok, pijesz porcję!”. Owocowa kampania Tymbark

© Maspex

Marka Tymbark stworzył nową kampanię soków pod hasłem „Pijesz sok, pijesz porcję!”. Przedsięwzięcie powstało ze współpracy Maspex, domu mediowego Starcom oraz agencji reklamowej Publicis. Projekt ma na celu przekazanie konsumentom, że wypicie jednej szklanki soku jest równoznaczne z 1 porcją warzyw i owoców.


Stworzony na potrzeby kampanii reklamowej spot telewizyjny przedstawia codzienne sytuacje śniadaniowe, w które wpisano soki Tymbark. W produkcji można zauważyć nietypowy efekt montażu, wrzucony do szklanki owoc zamienia się w sok. Zastosowanie tego obrazu ma na celu utrwalenie w świadomości odbiorcy, że szklanka wypitego soku Tymbark jest równoznaczna z ze spożyciem jednej z pięciu zalecanych porcji warzyw, jakie powinny zostać uwzględnione w codziennej diecie. Całość przekazu zrealizowano tak, aby podkreślić, że soki marki Tymbark znajdują zastosowanie w wielu różnorodnych codziennych sytuacjach. Dodatkowo, zimowa odsłona kampanii została wzmocniona komunikatem informującym o zawartych w produktach marki witaminach, które pomagają wspierać odporność organizmu.
Kampania będzie realizowana w telewizji, na platformach VOD oraz na Youtube oraz w przestrzeni cyfrowej, między innymi w mediach społecznościowych.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama