Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Fespa w formie tradycyjnej?

© Fespa Global Print Expo

Fespa przygotowuje się do pierwszych targów Global Print Expo od maja 2019 roku, planując powrót do organizacji wydarzenia fizycznego. Od czasu rozpoczęcia pandemii organizatorzy przekładali wydarzenie trzykrotnie, przy czym ostateczny termin został ustalony w dniach od 12 do 15 października 2021 roku. Jak podkreślają, ostatni sondaż przeprowadzony wśród wystawców i uczestników targów ujawnił dużą potrzebę organizacji wydarzenia w jego tradycyjnej formie. Jednocześnie zapewniają oni o zachowaniu wszelkich środków ostrożności w zakresie bezpieczeństwa i higieny.

„W obecnej sytuacji nigdy nie można do końca przewidzieć, co się wydarzy. Jestem jednak przekonany, że wzrost liczby szczepień, zapewnienie bezpiecznego środowiska oraz wysokie zapotrzebowanie ze strony wszystkich wystawców oznacza, że targi w Amsterdamie odbędą się w tradycyjnej formie” - podkreśla Neil Felton, dyrektor generalny targów.
Wydarzenie zajmie sześć hal wystawienniczych w RAI, gdzie ponad 300 wystawców zaprezentuje się w takich dziedzinach jak sitodruk, druk cyfrowy, druk wielkoformatowy i tekstylny. Powrócą również takie wydarzenia jak Printeriors i World Wrap Masters, a także European Sign Expo dla producentów znakowania i komunikacji wizualnej. Głównym hasłem wydarzenia będzie motto „Bringing Colour Back”, a najważniejszym zagadnieniem będzie ożywienie działalności branży po wyzwaniach minionego roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama