Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Vanguard w Europie

© Durst

Firma Durst wprowadziła oficjalnie na rynek europejski serię maszyn drukujących Vanguard, a także zaprezentowała nową maszynę amerykańskiego producenta Vanguard VR6D. Premiery miały miejsce na targach Fespa Global Print Expo 2021 w RAI w Amsterdamie. Durst nabył większościowe udziały w Vanguard Digital Printing Systems w 2020 roku. Producent zajmuje się opracowywaniem i produkcją maszyn drukujących m.in. dla branży oznakowań, dekoracji oraz opakowań. Firma otworzyła europejski oddział Vanguard Europe w Brixen we Włoszech, w budynku sąsiadującym z główną siedzibą Durst i będzie oferować swoje portfolio w zakresie druku wielkoformatowego również na rynkach europejskich. Pomimo przejęcia, Vanguard pozostaje niezależną firmą pod kierownictwem założyciela i dyrektora generalnego Davida Cichego. Oddział Durst Vendite Italia zajmie się dystrybucją i serwisem maszyn Vanguard na rynku włoskim. Dystrybucja w innych krajach zostanie ustalona i wprowadzona w ciągu najbliższych kilku miesięcy i będzie zależeć od decyzji firmy Vanguard. Nowo wprowadzona maszyna drukująca Vanguard VR6D o wymiarach 2,5 x 1,2m została wyposażona w głowice drukujące Ricoh Gen6 i może drukować z prędkością do 90 na godzinę. Rozwiązanie w kolorach CMYK obsługuje także biel i lakier, a dzięki modułowej budowie może b skonfigurowana do różnych zastosowań.

Oprócz rozwiązań firmy Vanguard, na targach Fespa zostały również zaprezentowane dwie niedawno wprowadzone na rynek maszyny Durst - modele P5 350 HS i P5 TEX iSUB.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama