Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Zadruk różnorodnych podłoży

Park maszynowy gliwickiej firmy BMT, specjalizującej się w rozwiązaniach i usługach w zakresie identyfikacji wizualnej, rozszerzył się o dwa plotery drukujące Agfa. Pod koniec 2018 roku pracę rozpoczęła tam pierwsza w Polsce maszyna Jeti Mira LED MG2732 przeznaczona do podłoży sztywnych oraz jedno z pierwszych w naszym kraju urządzeń Avinci DX3200 do druku na tekstyliach. Obie maszyny stanowiły odświeżenie parku maszynowego firmy – zastąpiły inne, zainstalowane kilka lat wcześniej urządzenia Agfa. Ploter Jeti Mira LED pozwoli firmie na realizację projektów z użyciem niestandardowych podłoży oraz ich dalsza obróbkę – zadruk, odpowiednie uformowanie i wykończenie, wreszcie – właściwe ulokowanie na przykład w punkcie sprzedaży detalicznej. Płaski ploter Jeti Mira LED MG2732 umożliwia zadrukowywanie różnorodnych materiałów, takich jak pleksi, PCV, drewno, szkło czy metal o maksymalnym formacie 2,69 x 3,2 metra z prędkością do dwustu trzydziestu jeden metrów kwadratowych na godzinę w trybie ekspresowym. Z kolei rolowa maszyna Avinci DX3200, dedykowana jest zadrukowywaniu podłoży tekstylnych typu soft signage o szerokości do 3,2 metra. Bazuje ona na technice sublimacyjnej, drukuje z prędkością do stu siedemdziesięciu trzech metrów kwadratowych na godzinę, a jej maksymalna rozdzielczość wynosi 1440 x 540 dpi. Urządzenie to jest przeznaczone do produkcji wielkoformatowych wydruków, znajdujących zastosowanie w różnorodnych aplikacjach zewnętrznych i wewnętrznych. Obsługuje szeroką gamę mediów poliestrowych, wykorzystywanych przy takich aplikacjach jak: banery, displeje typu POS, grafika ścienna, reklama zewnętrzna, materiały wystawiennicze czy flagi.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama