Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Sign & Systemy Świetlne

Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

maj 2017

Niedawno w Gdańsku swe podwoje dla wszystkich zwiedzających otworzyło Muzeum II Wojny Światowej, w którym system oznakowania zaprojektowała firma Advertis, specjalizująca się w kompleksowej realizacji elementów komunikacji wizualnej.

więcej »

Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy

listopad 2016

Billboard-X to nie tylko jeden z największych w Polsce producentów reklamy zewnętrznej, ale przede wszystkim krakowska grupa pasjonatów, od dłuższego czasu specjalizująca się w najwyższej klasy billboardach, tablicach reklamowych oraz nośnikach reklamy wielkoformatowej...

więcej »

Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami

listopad 2016

Fakt, że jemy oczami, spostrzegł już żyjący w I w p.n.e. rzymski mistrz kuchni Apicjusz w swojej rozprawie O sztuce kulinarnej. Ksiąg dziesięć. Współcześnie publikowane wyniki badań z dziedziny zarządzania, psychologii, neuropsychologii oraz dziedzin pokrewnych są zgodne z przypuszczeniami antycznego kucharza...

więcej »

Poltent - Branding wysokiej jakości

lipiec 2016

Co łączy autobus, rogi wikinga i rajdy motoryzacyjne z firmą Poltent? Branding wysokiej jakości! Firmy MAN, Mobile Vikings i InterCars to jedne z wielu marek, które zaufały firmie Poltent i powierzyły jej budowanie swojego wizerunku...

więcej »

Przełomowe koncerty brytyjskiego trio Muse

Muse rozpoczął swoją karierę w połowie lat dziewięćdziesiątych, grając koncerty w niewielkich klubach, podobnie jak większość młodych, obiecujących zespołów.

więcej »

Świetlna świetność

kwiecień 2015

Wydawać by się mogło, że neony to przestarzały nośnik reklamy, rodem z czasów PRL. Nic bardziej mylnego. Instalacje świetlne są coraz częściej obecne na ulicach polskich i europejskich miast. Co więcej, neony stają się bohaterami filmów, konkursów oraz wystaw. W Warszawie powstało specjalne muzeum, które w całości poświęcone jest właśnie tej tematyce. Popularność tej formy reklamy cały czas rośnie. Być może już niedługo polskie zaułki, skwery i aleje rozbłysną feerią neonowych barw.

 

więcej »

Logokracja

luty 2015

Zakończyło się głosowanie on-line na nowe logo naszego kraju. Symbol promujący Polskę wybrało ponad 90 tys. osób, przy czym wszystkich głosujących było niecałe 200 tys. Na razie jednak logo pod postacią czerwonej sprężyny nie zostanie oficjalnie wykorzystane, organizatorzy konkursu chcą bowiem przeprowadzić najpierw konsultacje branżowe.

więcej »

W blasku iluminacji

Trzysta tysięcy widzów w ciągu pięciu festiwalowych wieczorów – 6. Bella Skyway Festival pobił rekord frekwencyjny wszystkich wcześniejszych edycji. Instalacje świetlne i mappingi przygotowane specjalnie dla konkretnych przestrzeni toruńskiej starówki zaprezentowali artyści z Włoch, Norwegii, Czech, Belgii, Portugalii i Polski.

więcej »

Jak podświetlać

listopad 2014

Nocą przydrożne znaki i szyldy muszą być podświetlone. To oczywiste, jednak pozostaje pytanie o rodzaj podświetlenia – zewnętrzne czy wewnętrzne?

więcej »

Rząd jak korporacja

czerwiec 2014

Kolejną częścią prac nad projektem Orli Dom, po projekcie herbu małego, „Godle Wojewody” i „Księdze tablic urzędowych”, jest „Godło Ministra”. Pod tym hasłem kryje się propozycja ujednolicenia znaków ministerstw, ale i koncepcja systemu ich stosowania w jeden, skodyfikowany sposób. A skoro tak, to można określić tę część jako próbę koncepcyjną „corporate identity” dla rządu.

więcej »

Komentarz miesiąca

2017: kolejne nowe otwarcie

Kończymy stary rok i dynamicznie wchodzimy w nowy! Mamy nadzieję – Drodzy Czytelnicy – że VISUAL COMMUNICATION towarzyszył Wam w roku ubiegłym i będzie Wam towarzyszył w roku 2017. Nieustająco nie tylko pozostajemy na tropach najnowszych rozwiązań technologicznych, lecz również analizujemy tajniki komunikacji wizualnej w sferze języka reklamy...

Reklama