Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Sign & Systemy Świetlne

Interaktywne środowisko pracy Wyświetlacze od Avocor

Avocor został dostawcą szerokiej gamy wyświetlaczy w przebudowanej, globalnej siedzibie Zurich Insurance Group (Zurych). Kampus Quai Zurich w pobliżu Jeziora Zuryskiego jest siedzibą firmy od ponad 120 lat i został niedawno przebudowany tak aby zespolić infrastrukturę, a także stworzyć przyjazną, technologicznie zaawansowaną przestrzeń dla pracowników centrali.

więcej »

Wyniki raportu. Długoterminowa skuteczność outdooru

Wyniki raportu przygotowanego przez MediaCom we współpracy z AMS potwierdzają skuteczność outdooru w długookresowej komunikacji. Dobrze zaplanowane działania skutecznie budują wizerunek marki oraz sprzedaż.

więcej »

23. konkurs Galerii Plakatu AMS. „Najważniejszy projekt to TY”

Tegoroczna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Najważniejszy projekt to TY” zachęca uczestników do spojrzenia w głąb siebie i reflekcji nad swoim JA. Zaprojektowany plakat ma pokazywać, że życie będzie bogatsze i pełniejsze jeśli rozpocznie się od rozwijania samego siebie.

więcej »

Filmowy Las. Lumina Park powraca

Od 28 października do stolicy Wielkopolski powrócił Lumina Park. Poznaniacy i turyści mogą udać się na spacer do Filmowego Lasu w Ogrodzie Dendrologicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

więcej »

Wakacyjna oferta KFC. AMS i KFC

AMS jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce. Na współpracę z nim zdecydowała się sieć restauracji KFC. Sieć zdecydowała się na Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach oraz gotowy produkt targetowany w klasycznym OOH.

 

więcej »

Digital signage w restauracji. Zdigitalizowane menu

Sieć restauracji Freddy’s Frozen Custard & Steakburgers wprowadziła do swoich placówek w pełni zdigitalizowane tablice menu. Nowe rozwiązanie digital signage zostało stworzone we współpracy z firmą Creative Realities.

więcej »

Projekcja z myślą o przyrodzie

Firma Epson została partnerem KATO Urban Corner, inicjatywy będącej częścią Światowego Forum Miejskiego 2022. Projektory 3LCD firmy wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.

więcej »

Ukłon w stronę przeszłości

Na Placu Konstytucji w Warszawie pojawiły się nowe neony, zainstalowane przez centrum dentystyczne Medicover Stomatologia. 5 nowych neonów łącznie liczy blisko 16 metrów długości. Jak podkreślają ich twórcy - design neonów to ukłon w stronę przeszłości, a dokładnie lat 50-tych i 60-tych, kiedy to warszawski Plac Konstytucji jaśniał od wielobarwnych neonów.

więcej »

Zanurz się w projekcji

Technologia firmy Panasonic umożliwiła zaprojektowanie na nowo różnych miejsc w Casa Batlló, słynnej kamienicy w Barcelonie, powstałej według projektu modernistycznego architekta Antoniego Gaudíego.

więcej »

Sąsiedztwo zobowiązuje

W jednym z lokali Galerii Łomianki ruszyła wystawa fotograficzna „Zwierzęta Puszczy Kampinoskiej”, inaugurująca współpracę galerii z Kampinoskim Parkiem Narodowym. Wystawie towarzyszą naklejane grafiki zwierząt, które zostały rozmieszczone w przestrzeni lokalu. Akcja wspiera działania promocyjne i edukacyjne prowadzone przez Kampinowski Park Narodowy, którego Galeria Łomianki jest bliskim sąsiadem.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama