Reklamowa rewolucja. Nowe nośniki Streetboard

Firma OOH.pl wprowadziła na rynek nową generację nośników reklamowych, które zrewolucjonizują sposób prezentacji treści w galeriach handlowych. Rozwiązanie łączy ekologiczny druk na tekstyliach z podświetleniem LED, oferując innowacyjne podejście do reklamy w przestrzeniach handlowych.
 

© OOH.pl

Nowe nośniki Streetboard są drukowane na tekstyliach, które dzięki zaawansowanemu podświetleniu LED gwarantują wyjątkową widoczność i atrakcyjność reklam. Tekstylne powierzchnie nie tylko przyciągają uwagę swoją estetyką, ale również zapewniają doskonałą jakość, przy jednoczesnym minimalnym wpływie na środowisko dzięki możliwości wielokrotnego użycia i recyklingu materiałów. Taka estety wpisuje się w nowoczesne wnętrza galerii handlowych i skutecznie przyciąga uwagę klientów. Charakterystyczna dla nowego nośnika jest technologia jego produkcji. Druk na tkaninie zapewnia niesamowitą jakość i trwałość, co pozwala na kreatywne prezentowanie treści reklamowych. Dodatkowo, system LED uwydatnia paletę kolorów do złudzenia przypominając ekrany cyfrowe. Instalacje nośników zostały przeprowadzone w 11 galeriach handlowych w 9 miastach, należących do G8, ale również mniejszych. Aktualna sieć to ponad 140 nośników, ale spółka planuje już kolejne lokalizacje, które pozwolą na realizację zasięgowych kampanii ogólnopolskich.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama